Wpis z mikrobloga

Nie wiem co za marketingowy idiota uznał że dobrym pomysłem będzie zmuszanie ludzi do czekania na połączenie z konsultantem jeżeli to on do ciebie dzwoni

Ktoś do mnie dzwoni, ma sprawę(inna sprawa że wszędzie mam poblokowane zgody marketingowe, więc nie bardzo wiem z jakiej paki) i to JA mam czekać kilkanaście sekund aż on łaskawie podniesie słuchawkę i zechce mi #!$%@?ć pół godziny o superofercie tylko dla mnie blablabla itp.
Jak tylko usłyszę po takim telefonie sygnał połączenia to natychmiastowo się rozłączam i czarnolisto na numer. super skuteczność

A jakby się ktoś zastanawiał - 32 661 18 62 - spamcenter z tmobilebanku
#marketing #callcenter #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank
  • 2
  • Odpowiedz
@rdy: Też mnie to do szału doprowadza, ale to raczej nie marketingowy idiota tylko ktoś od cięcia kosztów - załóżmy, że 50% ludzi nie odbiera telefonów od konsultantów (bo są w pracy, nie mają czasu, telefon gdzieś zostawili etc), wobec tego zatrudnia się mniej konsultantów, a automat dzwoni po wszystkich i jeżeli połączenie zostanie odebrane, to dopiero przekazuje się je żywemu człowiekowi. Problem pojawia się, jak odbierze więcej ludzi, niż wynika
  • Odpowiedz
@rdy: wlasnie o to sie pozalilem dzis do Play ( ͡° ͜ʖ ͡°) i #!$%@? przestalem od nich odbierac bo mnie totalnie #!$%@? co mi maja do powiedzenia pol roku przed koncem umowy
  • Odpowiedz