Aktywne Wpisy
eisil +71
Nic mnie tak nie dołuję jak moja sytuacja zawodowa. Nie mam wyuczonego żadnego fachu, w dodatku mam dwie lewe ręce. Mam 23 lata, nigdy nie pracowałem i odczuwam ogromny strach przed tym. Nie mam żadnego wykształcenia w konkretnym zawodzie, to znaczy mam, ale nie znajdę w sumie po tym żadnej pracy xD Nie dostrzegam żadnej profesji którą mógłbym się zajmować, ja się naprawdę do niczego nie nadaję XD W dodatku mam fobię
ChomikTwardyposlad +155
Kupiłem zegarek od Sony, w którym padł pasek (gwarancja jak się okazało później się skończyła). Serwis Sony twierdzi, że może jedynie wymienić mi odpłatnie zegarek na nowy bo nie są im dostarczane paski, a jeśli się nie zgodzę to mam im zabulić 50zł.
Szczegóły opisałem tutaj:
http://www.wykop.pl/artykul/3300569/jakosc-obslugi-klienta-w-wykonaniu-sony-mobile-oraz-ich-serwisu-w-support/
Czy mieliście kiedyś podobne doświadczenia z serwisem Sony? Czy macie jakiś pomysł czy mogę coś zrobić w tej sytuacji?
Dla klienta serwis wydaje się być naturalnym miejscem gdzie dokonywane są naprawy, a nie tylko wymiany produktów na nowe. Fakt, że producent nie dostarcza im pasków, które sprzedaje w swoim sklepie na allegro nie powinien powodować wymuszania od klienta wymiany produktu na nowy, a gdy ten się nie zgodzi to naliczenie opłaty manipulacyjnej.
#gorzkiezale #sony #wsupport #reklamacja #zegarki
niestety tak jak wspomniałeś gwarancja na akcesoria jest jedynie rok czasu.
gdyby był na gwarancji też by pewnie nie naprawiali tylko wymienili :/