Wpis z mikrobloga

Hej Mirki,

Kupiłem zegarek od Sony, w którym padł pasek (gwarancja jak się okazało później się skończyła). Serwis Sony twierdzi, że może jedynie wymienić mi odpłatnie zegarek na nowy bo nie są im dostarczane paski, a jeśli się nie zgodzę to mam im zabulić 50zł.
Szczegóły opisałem tutaj:
http://www.wykop.pl/artykul/3300569/jakosc-obslugi-klienta-w-wykonaniu-sony-mobile-oraz-ich-serwisu-w-support/
Czy mieliście kiedyś podobne doświadczenia z serwisem Sony? Czy macie jakiś pomysł czy mogę coś zrobić w tej sytuacji?
Dla klienta serwis wydaje się być naturalnym miejscem gdzie dokonywane są naprawy, a nie tylko wymiany produktów na nowe. Fakt, że producent nie dostarcza im pasków, które sprzedaje w swoim sklepie na allegro nie powinien powodować wymuszania od klienta wymiany produktu na nowy, a gdy ten się nie zgodzi to naliczenie opłaty manipulacyjnej.

#gorzkiezale #sony #wsupport #reklamacja #zegarki
  • 7
@Opipramoli_dihydrochloridum: Bo chcą za niego ponad 500zł (tak jak napisałem o tym, że gwarancja na zegarek się skończyła dowiedziałem się od nich - byłem pewien, ze trwa 2 lata, a nie 1 rok). Sam pasek na allegro kosztuje 120zł, więc nie widzę sensu kupowania nowego zegarka skoro uszkodzony jest sam pasek.
@Opipramoli_dihydrochloridum: Kwestii odpłatnej naprawy nie neguję. Chodzi o fakt, że naprawa ich zdaniem polega na wymianie zegarka na nowy bo nie dostają części od Sony. Gdyby chodziło o odpłatną wymianę paska na nowy to ok - zapłacę, ale tak jak napisałem Sony sprzedaje ten pasek na allegro, więc klient nie powinien ponosić kary w postaci opłaty wynoszącej 50zł za zwrot towaru w sytuacji takiej gdy nie ma ogólnodostępnej części od producenta.