Wpis z mikrobloga

Witam Mireczki i Mirabelki :)
To mój pierwszy wpis, do tej pory byłem biernym obserwatorem wykopka, jednak moja bezsilność i desperacja w walce z X-KOM sięgają zenitu stąd zwracam się o pomoc do Was!

Wkleję treść wpisu, który spłodziłem na fb.

Walki z X-KOM ciąg dalszy!
Chciałbym KOLEJNY raz przestrzec wszystkich przed zakupami w sieci X-KOM.
Niestety do nierzetelnego serwisu tym razem doszło zwyczajnie robienie z klienta idioty...
Krótka historia posiadania cudownego sprzętu od X-KOM, który pomimo opinii sklepu, iż jest sprawny jednak nie chce działać.
Zakup - 09/03/2016, fvat.
1. Pierwsza usterka - 18/05/2016, awaria dysku SSD, który był montowany przez X-KOM. Dysk został wymieniony, laptop odebrany 3/06/2016.
2. Druga usterka - 30/06/2016 - laptop nie włączał się, na ekranie pojawiały się dziwne kwadraciki. Diagnoza serwisu - usterka niewykryta, serwis producenta zaktualizował BIOS i... wyczyścił podzespoły komputera, odbiór sprzętu 01/07/2016.
3. Trzeci usterka - laptop zawiesza się, po włączeniu nie reaguje, podświetlenie klawiatury działa jednak na ekranie nie pojawia się nic, nie ładuje się nawet BIOS. Oddany do salonu x-kom 14/07/2016.
Od tego miejsca historia nabiera iście humorystycznego zabarwienia - diagnoza "serwisu" - "przyczyną usterki była zbyt mocno (głęboko) rozładowana bateria."
Zwątpiwszy w swoje umiejętności posługiwania się komputerami odebrałem sprzęt czując się jak kompletny idiota z nadzieją, iż tym razem sprzęt będzie działał poprawnie. Odbiór "sprawnego" sprzętu 26/07/2016
4. Czwarta usterka 27/07/2016 czyli DZIEŃ po odebraniu laptopa po naprawie. Komputer identycznie jak przed trzecią reklamacją nie włącza się. Po zawiezieniu laptopa do salonu X-KOM udało się go uruchomić, pracownik przyjmujący zgłoszenie zauważył, iż system sygnlizuje baterie naładowaną DO PEŁNA. Na szczęście komputer umarł na jego oczach i nie chciał się już włączyć, nawet będąc podłączonym pod ładowarkę.
W salonie X-KOM otrzymałem radę aby skorzystać z rękojmi, poinformowałem pracownika, iż nie przysługuje mi ona z uwagi zakupu sprzętu na firmę. Według pracownika zakup na postawie faktury VAT nie zmieniał postaci rzeczy.
Dzisiaj otrzymałem decyzję o nieuwzględnieniu reklamacji z ww. przyczyny i mój laptop został odesłany do serwisu producenta - straciłem 8 dni z powodu braku wiedzy pracownika.

W chwili obecnej temat mojego laptopa przestał być już nawet śmieszny. Pomimo wielu uprzejmych próśb o wymianę sprzętu X-KOM nie podjął próby załatwienia sprawy w taki sposób, aby zapewnić satysfakcję klienta.

BŁAGAM POMÓŻCIE! Czy się cokolwiek w tej sprawie zrobić? Sprzęt, który zakupiłem nie działa, X-KOM nie ma zamiaru zrobić niczego poza kolejnymi naprawami :(

PS mogę wkleić tylko jeden obrazek :/

#xkom #pomocy #oszukujo #wykopefekt
wirtuozik - Witam Mireczki i Mirabelki :)
To mój pierwszy wpis, do tej pory byłem bi...

źródło: comment_Am27di0XQWbgxVP2SfPu0MrwMExqBiqO.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
@wirtuozik:
nie możesz tego do producenta odesłać zamiast zanosić do xcomu cały czas? xkom nie ma nic wspólnego z gwarancją

rękojmie masz dostepną jak kupileś na firmę, ale w znacznie gorszych warunkach niż kupujący indywidualny
  • Odpowiedz
@rdy: Producent uczestniczył w pierwszej reklamacji (awaria dysku SSD zamontowanego przez X-KOM) i w drugiej (stwierdzili, że jest wszystko ok i zrobili update BIOSa). W trzeciej już sam X-KOM stwierdził sprawność sprzętu.

Obecnie X-KOM odesłał sprzęt do serwisu producenta. Kto się założy, że ZNOWU nie znajdą usterki?
  • Odpowiedz
@wirtuozik:
dlatego ja przestałem kupować na fakturę. Nie działa? to sprzedawcy. Dalej nie działa po naprawie? no to #!$%@?, za drugim razem już musi hajsy oddać albo wymienić na nowy
Nie podoba ci się? 14 dni możesz używać ile wlezie i dostać pełny zwrot

niestety prawa kupującego jako firma są marne
  • Odpowiedz
@wirtuozik: Jak już wcześniej napisaliśmy bardzo nam przykro z tego powodu. Zgłaszana przez Ciebie usterka nie wystąpiła podczas czynności sprawdzających jakie wykonywali nasi technicy. Z uwagi na specyfikę zgłoszenia, zaproponowaliśmy wysyłkę notebooka do autoryzowanego serwisu producenta. Nasi technicy sprawdzą jednak urządzenie raz jeszcze i po tych czynnościach skontaktujemy się z Tobą. Przekażemy wówczas informację o wyniku oraz zostanie podjęta decyzja
  • Odpowiedz
@x-kom: oczywiście Wasi technicy stwierdzą (zgodnie z wielowiekową już tradycją) usterka nie wystąpiła podczas czynności sprawdzających, rysy na obudowie spowodował użytkownik, zmiażdżony ekran, po którym przejechał walec nie stanowi usterki za którą firma odpowiada, bo to użytkownik kierował tym walcem, a w ogóle to odp....dol się drogi frajerze, grunt że zapłaciłeś kasę. Reszta jest milczeniem.
  • Odpowiedz