Aktywne Wpisy
tomasz-jarmoc +125
#ufo #uap #ufonapowaznie #kosmici #teoriespiskowe
Witam wszystkich tu zgromadzonych.
Wiem, że ten post zapewne przejdzie bez echa, ale do rzeczy.
W Archiwach Narodowych w USA pojawiły się dziś tony notatek/dokumentów i zdjęć przedstawiające te mniej lub bardziej ciekawe przypadki. Zostały ujawnione również kompletnie nowe zdjęcia i przypadki, o których nigdy przedtem nie słyszałem.
Zamieszczam
Witam wszystkich tu zgromadzonych.
Wiem, że ten post zapewne przejdzie bez echa, ale do rzeczy.
W Archiwach Narodowych w USA pojawiły się dziś tony notatek/dokumentów i zdjęć przedstawiające te mniej lub bardziej ciekawe przypadki. Zostały ujawnione również kompletnie nowe zdjęcia i przypadki, o których nigdy przedtem nie słyszałem.
Zamieszczam
FejsFak +19
Jak to powiedział "KIEDYŚ ROBIŁO SIĘ TAK", że się mostkowało neutralny z bolcem i się miało 'uziemienie'. Czy faktycznie tak się robiło, i czy przypadkiem mnie to nie zabije?
Nie znam się, ale przez 20 lat było gniazdko bez bolca i spoko, czy jego 'zerowanie' jest bezpieczną i powszechnie stosowaną praktyką, czy umrę od tego xD?
#elektryk #elektryka #elektroda #elektronika
Zawsze się bałem to robić, bo zastanawiałem się czy ktoś w bloku nie wpiął tego na o-------l w każdym gdniazdku inaczej, albo się nie uziemił przez kaloryfer :P
Oki, dzięki :) Nie znam się na tym, więc jak słyszę o jakimś 'patencie' to mi się zapala czerwona lampka. Niepotrzebnie
@skarbnik: Z tego co widzę to on 'górą' połączył te bolce.
@m3nt0r13: Bardzo źle jest? Wolałbym go nie pouczać bo to może się źle dla mnie skończyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sprawdził próbnikiem i powiedzial, ze jest GIT
I stosowanie nieizolowanych przewodów jest delikatnie mówiąc nieeleganckie.