Aktywne Wpisy
![Pan_Slon](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Pan_Slon_7XGu4qWpGE,q60.jpg)
Pan_Slon +49
Moja była żona w tajemnicy wyjechała z dziećmi…nie wiem gdzie, ona nie chce nic powiedzieć, dziadek jakieś bzdury opowiada.
Po kilku godzinach i obdzwoniu przewoznikow/lotow, wiem ze poleciała do Bułgarii, po za granice Polski, czekam właśnie na komisariacie na formalne zgłoszenie z art.211k.k nt możliwości popełnienia przęstepstwa.
#!$%@? jeszcze jej ojciec czyli dziadek jej w tym pomaga
Nie wiem co jej #!$%@?…
#logikarozowychpaskow #rodzicielstwo
Po kilku godzinach i obdzwoniu przewoznikow/lotow, wiem ze poleciała do Bułgarii, po za granice Polski, czekam właśnie na komisariacie na formalne zgłoszenie z art.211k.k nt możliwości popełnienia przęstepstwa.
#!$%@? jeszcze jej ojciec czyli dziadek jej w tym pomaga
Nie wiem co jej #!$%@?…
#logikarozowychpaskow #rodzicielstwo
![Pan_Slon - Moja była żona w tajemnicy wyjechała z dziećmi…nie wiem gdzie, ona nie chc...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/afadf668abaed8b90be876dc81e977a9061664603e58914324cfa107f23ac493,w150.jpg?author=Pan_Slon&auth=b908bc16174b40b127aa3bfb6e05a2a0)
źródło: IMG_7771
PobierzZawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Pytanie do ludzi znających temat i branżę #grafika3d
Od lat pracuję głównie w #3dsmax i wg mnie #maya zupełnie nie nadaje się do sprawnego i szybkiego modelowania. Brak temu programowi precyzji, szybkości, możliwości modyfikacji projektu na różnych etapach - oczywiście jest na ten temat wiele opinii, ale powszechnie uważa się, że przy modelowaniu max>maya, a w animacji odwrotnie.
Obecnie animowałbym głównie mechaniczne części robotów i maszyn do gry, ale jako, że również freelancuję, to skill bardzo mi się przyda.
Czy lepiej animować w maxie, którego już bardzo dobrze znam, czy pchać się do majki, skoro na rynku głównie na ten program się stawia?
#gamedev #kiciochpyta
Z tego co widze to w firmach do animacji majka jedzie. Czasami blender, maxa chyba nigdy nigdy nie widziałem w tej części pipelinu.
To jest temat rzeka, ale chętnie poznam Twoje preferencje.
Do tej pory pracowałem 2 lata na maksie i wtedy myślałem jaki on to jest super i serio, jego splajny są bardzo dobre. Outliner ssie tutaj bardzo mocno, ma dziwne problemy ze snapem czasami i cut toolem, ktory nie tnie :)
Po tym kilka dni na majce, interface tego programu jest dość specyficzny, nie czułem się tam dobrze. Koleżanka obok na niej pracuje i z tego co widze po modelach to zdarzają się jakieś krzaki, problemy ze smoothowaniem.
Potem 2 tygodnie bardzo ale to bardzo sie starałem przejść na blendera, nie podszedł mi, zdarza się. Co mi się podobało to np możliwość robienia danych kombinacji R>Y>90 i miałeś poligona obróconego szybko i fajnie o 90 stopni. Z tego co widze to sporo ludzie w nim robią bardzo dobre rzeczy. Są firmy kóre z uwagi na oszczędność softu mają wymagania znania
Standard w przemyśle nie bez powodu.
https://youtu.be/4Lrm7m8OasM