@romo86: Też olewam, czasem daję hurtem raz na kilka miesięcy, zawsze daję 5 gwiazdek, nawet jeśli wcale nie powinnam. Teraz sprzedający i tak mają informację, czy paczka dostała dostarczona.
@mamFAJNYnick: No bo i sumie nad czym tu się roztkliwiać. W sklepie stacjonarnym tez się mówi dziękuję i do widzenia, nikt nie skacze i nie macha rękami krzycząc, jaki to jest super zadowolony z obsługi.
@romo86: Zależy - raz wystawiam raz nie, zależy od towaru. Bo są takie które można sprawdzić dopiero po jakimś czasie używania.. wiem, że sprzedawca nie produkuje ale w przypadku zwrotu ważne jest jakby do tego podszedł i jak by on się zakończył.
@onionspirit: Aż taki janusz mi się nie trafił (odkąd są te gwiazdki), żeby go pozbawiać standardu allegro (a tym samym drastycznie podnieść ponoszone przez niego koszty względem serwisu) a wszyscy jesteśmy ludźmi i czasem zdarzają się potknięcia czy pomyłki. Jak błąd został naprawiony, to nie robię problemu, nawet jeśli się to trochę rozwlecze w czasie. Moim zdaniem to jest bardziej uczciwe, niż np. obniżanie oceny czasu wysyłki za to, że przesyłka
#allegro #ecommerce #internet
ja osobiście od kilku lat olewam wystawianie pozytywnych komentarzy
Czy po pozytywnie zakończonej transakcji na allegro wystawiasz komentarz kontrahentowi ?
@mamFAJNYnick: No bo i sumie nad czym tu się roztkliwiać. W sklepie stacjonarnym tez się mówi dziękuję i do widzenia, nikt nie skacze i nie macha rękami krzycząc, jaki to jest super zadowolony z obsługi.
Zauważyłam tez, ze coraz mnie patrzę