Wpis z mikrobloga

Zawsze starałem się zrozumieć firmy kurierskie i byłem im w stanie sporo wybaczyć. Natomiast teraz się #!$%@?łem niemiłosiernie. Zamówiłem sobie kuriera UPS i każą mi czekać w domu od 9:00 do 17:00. Dzwoniłem na infolinię, żeby dopytać się o jakiś kontakt z kurierem, żeby się umówić, ja bym się nawet dostosował jakby dał mi okienko dwugodzinne, ale nie #!$%@?. Jakaś zblazowana baba z wadą wymowy poinformowała mnie, że se taką usługę wykupiłem i żebym się bujał. Zawsze zamawiałem tańsze dpd i nie było problemu.

#!$%@?łem się.

#gorzkiezale #zakupy #kurier
  • 5
@yorrick: zadzwoń jeszcze raz, może trafisz na bardziej ogarniętego konsultanta - poproś go o skontaktowanie się z kurierem i podanie dwugodzinnego przedziału, w którym się pojawi.
Nie wyrabiaj sobie opinii na temat całej firmy po jednej czarnej owcy :)

oczywiście jak kolejny konsultant będzie tak samo #!$%@? to możesz już zachować wyrobioną opinię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@u-cichego: nie sądzę i powiem Ci dlaczego - kuriera zamówiłem przez brokera - sendit.pl. Miałem wrażenie, że jak przedstawiłem problem to babka odrazu to wiedziała, co się potem potwierdziło, bo spytała gdzie składałem zamówienie. Podejrzewam też, że również dlatego była taka niemiła.

Firmy kurierskie nie lubią brokerów, bo ci kupują od nich dużą ilość przesyłek i negocjują dobrą cenę, a potem sprzedają klientom taniej niż właściwa firma. Wydaje mi się, że
@yorrick: Heh, jeśli mieliby takie wytyczne to byliby co najmniej kretynami :) Na 95% nie ma czegoś takiego i każdego klienta obsługują na tym samym poziomie i po prostu trafiłeś na słabego konsultanta, ze słabą checią niesienia pomocy.