Aktywne Wpisy
mirko_anonim +4
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
co myslicie o wspolpracowniku ktory zawsze ma te same ciuchy na sobie ale te same 2-3 koszulki, nie smierdzi od niego ale widac ze rzeczy sie powtarzaja
#pracbaza
──
co myslicie o wspolpracowniku ktory zawsze ma te same ciuchy na sobie ale te same 2-3 koszulki, nie smierdzi od niego ale widac ze rzeczy sie powtarzaja
#pracbaza
──
thorgoth +579
1) Kilka dni temu doładowuję konto w #play za 30 złotych (taryfa play na kartę 5zł)
2) *100# pokazuje stan konta 30 zł, super
3) muszę szybko wysłać znajomym zdjęcie na whatsappie, więc z pośpiechu nie wykupuję pakietu internetowego
4) za wykorzystane 4mb ucieka mi z konta 10.2 zł, boli ale co zrobisz, nic nie zrobisz
5) *100# w telefonie pokazuje 19.8 zł, ważność konta jeszcze miesiąc
6) próbuję wykupić pakiet internetowy 2GB za 9zł, dostaję info, że nie da rady bo nie ma środków na koncie.
7) idę do salonu, po drodze machają mi z bilboardów ich wszystkie "gwiazdy" mówiące o tym jaki play jest fair play
8) na miejscu gadam z panem w fioletowej koszuli, dostaję info, że oni mogą mi jedynie wcisnąć kolejne umowy, normalnie mam dzwonić na *500
9) wracam do domu, dzwonię na *500, odbiera syntezator i mówi, że nie da rady bo konto puste
10) idę do innego salonu play, tam znów olewka i wspomnienie o *500. Tym razem nauczony doświadczeniem biorę telefon konsultanta i dzwonię z salonu
11) pani w biurze obsługi ogłasza, że faktycznie mam środki na koncie, ale zostały one zablokowane na poczet przyszłego ewentualnego zużycia danych
12) prośba o odblokowanie tych środków spotyka się z odpowiedzią, że ok, ale trwa to od 8 do 16 dni roboczych
13) na pytanie co dalej miła pani mówi, że w celu wykonania połączeń muszę doładować konto
14) po 2ch dniach dostaję smsa od playa z placeholderem: "Witam, informujemy, że zgłoszenie 130344455 wymaga dodatkowej analizy przez naszych ekspertów, po której udzielimy odpowiedzi. Pozdrawiamy PLAY"
15) rejestruję kartę na swoje dane osobowe w celu przeniesienia numeru do #virginmobile
aha, co do punktu 10 - gość w salonie w #sukcesja #lodz dał mi jasno do zrozumienia, że i tak nic nie zdziałam, po czym dodał, że czeka na post na plajowym facebooku albo wykopie... Także z tego miejsca Pana nie pozdrawiam, mam nadzieję nie do zobaczenia!
A wszystkie grubsze problemy i tak są kierowane do play.
W pleju masz to samo co vm, nie za 29zł tylko za 25 + 1gb netu więcej.
@MichaelT128: Sorry, źle przeczytałem :(
@nalogowiec popełnił błąd idąc do salonu, bo tam są sprzedawcy, a nie konsultanci. Szybciej i skuteczniej byłoby zrobić zgłoszenie w Play24, wówczas obsługa klienta
Poprosi o jego numer.
I napisze że ponaglił.
Tyle może fejsbuk i forum. Więc szkoda twojego czasu.