Wpis z mikrobloga

Jest tu może jakiś #mechanik ? Dokładnie #elektromechanik
Wiem już że moduł zapłonowy polepszy osiągi skutera ale mam pytanie

http://allegro.pl/modul-zaplonowy-zipp-toros-f16-astec-smart-4t-i6147778222.html
http://allegro.pl/modul-zaplonowy-tec-skutery-4t-gy6-4t-9000obr-min-i5173481923.html

Jeden z nich kosztuje 40zł a drugi 23zł więc różnica spora. A czy jest różnica między jednym a drugim modułem? Oba pasują do tego skuter.

#skutery #motoryzacja ( ͡° ͜ʖ ͡°) #motory ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 7
  • Odpowiedz
@SebusPL: sam moduł zapłonowy nie polepszy osiągów.
Będziesz miał (przy odblokowanym module) większe maksymalne obroty silnika, ale przy standardowym wariatorze (zablokowanym), zwężce w filtru itp... nic ci to nie da.
  • Odpowiedz
@fstab: Pytam o moduł bo to ostania rzecz jaka została do zrobienia. By tanim kosztem coś więcej z niego wyciągnąć :)
Więc jak myślisz jest różnica między jednym modułem który jest tylko "odblokowany" a drugim co ma napisane "9000obr/min" ?

Chodzi mi o to czy na tym tańszym też będzie się kręcił do 9tysięcy?
  • Odpowiedz
@SebusPL: jak miałem 139QMB to testowałem parę modułów - nie czułem praktycznie żadnej różnicy (na czerwonym chyba było najlepiej). Dopiero po zmianie pojemności silnika była różnica.
  • Odpowiedz
@fstab: Czyli masz doświadczenie tylko z jednego skutera a ja liczyłem że ktoś z większym doświadczeniem odpowie. Bo mamy jeden skuter w którym moduł nic nie zmienił a sąsiad ma zippa w którym na własne oczy widziałem różnice między seryjnym a odblokowanym 20km/h :)
Skuter do którego chcę wrzucić odblokowany moduł to również zipp tylko inny model i ma inną ostkę do modułu bo już bym sprawdził :)
  • Odpowiedz