Wpis z mikrobloga

Mirki mam problem. Zamówiłem w niedziele telewizor ze sklepu http://expertrtvagd.pl - który przestał nagle działać. Telefon też nie działa. Dane tej firmy:

Numer telefonu: 221-131-480 NIP: 8212646604 Dane Adresowe: EXPERT RTV AGD Damian Cabaj BIAŁKI, UL.TURKUSOWA 20 08-110 SIEDLCE

Działalność zarejestrowana z końcem kwietnia 2016. Chyba dałem się oszukać ;/

Może ktoś tutaj ma ten sam problem. Zastanawiam się czy zgłosić się z tym na policję?
  • 49
Witam

I ja padlam "ofiara" tej strony. Zgadzam sie strona byla bardzo profesjonalna , i ciezko by bylo zorientowac sie ze jest to wał. Co prawda na duzo mniejsza kwote niz ty czaje-baze , ale rózniez zglosilam na policji o wyludzenie pieniedzy przez internet.
Sory ale komentaze typu "tak to jest jak się robi zakupy na gówno stronach żeby zaoszczędzić 20 zł" , sa do niczego. Niestety zyjemy w takich czasach ze
Niestety mam ten sam problem zamówiłam w zeszły wtorek mikrofalówkę, która miała być prezentem na sobotni ślub. Wybrałam tę stronę, bo: raz chciałam się zmieścić w przewidzianej kwocie, chociaż były jeszcze 3 inne strony, które oferował mi tą cenę, to był problem z dostarczeniem do paczkomatu, a to dla mnie najwygodniejsza opcja, a dwa oferował szybką dostawę. Kiedy w czwartek nadal nie miałam żadnej informacji zwrotnej, zaczęłam sprawdzać maila, sama napisałam też
Witam. Ja zgłosiłam tego pana na policję ze wszystkimi materiałami jakie zdobyłam. Kochani zgłaszajcie jak najszybciej, czym więcej zgłoszeń tym większe szanse. Osoba , co potwierdzone istnieje i mieszka pod podawanym przez siebie adresem a to już coś. Pozdrawiam
@czaje-baze: A jeszcze proponuję pisać do gazety lokalnej (tygodnik siedlecki) mi odpisano, że zainteresują się sprawą. Może przyda się trochę "szumu" a czym więcej zgłoszeń tym zainteresowanie większe. TRZEBA COŚ ROBIĆ !
naleze do grona oszukanych, zglaszajcie sie od razu na policje, jezeli macie jakies pomysly jak mozna jeszcze probowac odzyskac pieniadze albo gdzie to zglosic piszcie
Witam serdecznie. Ja również dałam się nabrać. Próba odzyskania pieniędzy za niezrealizowane zamówienie trwa od 13 maja. Jutro, jeżeli dalej nie otrzymam odpowiedzi ze sklepu, zamierzam się przejść do Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Witam, ja wczoraj zgłosiłem sprawę na Policję. Borykamy się tym gościem od 11 maja. A od 16-tego nie ma żadnego odzewu z jego strony. Do tego momentu nawet prowadził korespondencje mailową. Wyobraźcie sobie, że na sugestię zgłoszenia na Policję odpowiedział, że trzeba zabrać ze sobą regulamin sklepu gdzie jest napisane, że dostarczenie towaru trwa od 2 do 14 dni roboczych. Strona była profesjonalna, ale jak zacząłem się temu lepiej przyglądać to naprawdę
Witam ponownie. Ja nie wiem czy Miejski Rzecznik coś wskóra. Najlepiej na policję. Sama złożyłam zeznania i dowiedziałam się, że im więcej zgłoszeń tym większe szanse. Nie ma co się zastanawiać. Regulamin sklepu nie jest wcale konieczny na policji. Poza tym nie ma już dostępu do regulaminu z tego co widzę. Zresztą można wysłać maila z rezygnacją i załączyć jego wydruk dla policji. Najlepiej zabrać wydruki wszystkich maili, szczególnie te o przyjęciu
Ja akurat mam wydruki WSZYSTKIEGO, regulaminu również, zamówienia które widniało w sklepie gdy jeszcze można było się zalogować, na szczęście zebrałam to wszystko gdy jeszcze sklep funkcjonował. Jeśli ktoś będzie chętny mogę przesłać. Swoją drogą regulamin też jest "zabawny", jak większość "kwiatków" ze strony pana Cabaja pisane tak żeby człowiek zrozumiał coś innego niż w rzeczywistości znaczy ;)
Jestem kolejna OSZUKANA przez CABAJ .... Czy zgłoszenie na policję coś da... oprócz ciągłych wezwań,wyjsśnień, zeznań itd...
W Najjaśnieszej Rzeczpospolitej złodziej jest lepszą kategorią obywatela i mocno chroniony prawem czego nie ma potencjalny Jan Kowalski...
Oczywiście mam pełną dokumentację ...
przelewy 24 -już 2tyg.temu informowałam o fikcyjnej firmie CABAJ.. żądajżc zwrotu wpłaty ...
Przelewy 24 - usilnie potwierdzały "rzetelność " firmy cabaj... ich niedbalstwo oczywiście spowodowało iż cabaj naciągał kolejnych klientów...
Wg
Myślę, że przede wszystkim należy raz porządnie złożyć zeznania i wystarczy. Nic mi nie wiadomo o ciagłych wezwaniach i wyjaśnieniach. To raczej nie jest dobre podejście jeśli komuś zależy na odzyskaniu pieniążków. Poza tym przy większej ilości zgłoszeń jest to łączone w jedną dużą sprawę i nikt nie ma obowiązku w niej uczestniczyć.
Co jeszcze jest interesujące: dlaczego ludziom się nie chce poświęcić trochę czasu, trochę się postarać coś zrobić dla samego siebie. Zamiast tego tworzyć czarne wizje: nic się nie da i sprawa będzie męcząca... No litości, tym sposobem to sami robimy ze złodzieja bezkarnie sobie poczynającą pijawkę...BO NAM SIĘ NIE CHCE iść zeznawać?... Do dzieła rodacy! :) Moje zeznania złożone, nie bolało ;)
Witam,

również zostałem oszukany przez tego Pana, kupiłem komputer i sprawa zaczęła mi wyglądać na podejrzaną jak najpierw nie dostałem numeru przesyłki InPost pomimo statusu transakcji, że towar wysłano, potem nie można się było dodzwonić na infolinię ani na podane numery telefonu. Później dostałem maila, że z winy dystrybutora towar nie został wysłanyi czy chcę zwrot pieniędzy czy ma wysłać z innej hurtowni, napisałem że chcę zwrot i poprosiłem o wysłanie potwierdzenia
Info jakie dostalam od rzecznika praw konsumenta:W Pani przypadku proponuje wystosować do sprzedawcy pismo wezwanie przedsądowe o zwrot pieniędzy z tytułu nie wywiązania się ze zobowiązania z umowy wzajemnej i zażądać zwrotu pieniędzy na wskazane konto zgodnie z art. 491 kodeksu cywilnego.Pismo do celów dowodowych należy wysłać pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. jeśli sprzedawca nie odbierze pisma to i tak poprzez domniemanie uważa się ze zostało ono doręczone skutecznie.Będzie  Pani  miała podstawę