Wpis z mikrobloga

@czuczu: Bierz po lifcie z benzyna 2.0 lub 2.0T. Jeśli chcesz diesla to 2.0dCi, ale jak to diesel, koło dwumasowe, wtryski itd ;) mam znajomego który w zeszłym roku sprzedawał lagunę 2 z 2004 z słynnym 1.9dCi- możecie nie wierzyć ale nic mu się nie zepsuło oprócz paska sprzętu przez 5 lat. Miał szczęście i to niesamowite :D ogólnie bardzo wygodne auto. Po lifcie dla mnie jedna z najlepszych propozycji jeśli
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@V_50: no właśnie bo inne samochody z takim komfortem kosztują po 30 tysięcy. myślę tylko o benzynie znalazłem 3 sztuki niedaleko i pytam bo może ktoś wie na co zwrócić uwagę szczególnie
  • Odpowiedz
  • 0
@czuczu: Sprawdź przy zakupie wszelkie #!$%@?-szyby, lusterka, wyswietlacze, światła. Po prostu pobaw sie elektryką. Silniki wbrew pozorom wszystkie okej(po lifcie), ale ropniaki muszą być zadbane zeby nie sprawiać problemów. 2.0/2.0t odpychaja sie dobrze i raczej sa bezawaryjne
  • Odpowiedz
  • 0
Ja mam od ponad 2 lat przedliftowa z 1.8 16v benzyna. Wazny jest stan ogolny i elektroniki. Osobiscie lubie te opinie od "znajomych znajomych" bo dzieki nim uzywane czesci mozna kupic za grosze.
Jak chcesz to moge ci pokazac liste inwestycji w ten samochod to bedziesz mial jakis poglad. Z mojego pkt widzenia normalne auto tylkona karte trzeba uwazac - nie zginac. Zwroc uwage na kolo zmiennych faz rozrzadu (slychac po pracy
  • Odpowiedz
@czuczu: jak chcesz wady i usterki to poczytaj na forum Laguny. Tam znajdziesz duże kompendium wiedzy i informacje na co zwracać uwagę. Jedno jest pewne, bierz najwyższą możliwą opcję wyposażenia czyli initiale paris i będzie super.
  • Odpowiedz
najlepsza opcja w lagunie to byloby 1.9 albo 2.0 dci.


@playerjaku24: chyba najgorszą, zwłaszcza ta pierwsza, druga jest w porządku ale to nadal ropniak ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@czuczu: miałem dwie dwójki, tyle że przedlifty i pomimo że to najgorsze roczniki to nie było z nimi większych problemów. Koszty utrzymania śmiesznie niskie, najlepiej szukaj 2.0T z manualem, normalnie polecałbym najsensowniejszy kierunek czyli 3.0 V6 ale z
  • Odpowiedz
  • 0
@xetrov: Klapki nawiewu to tez sporo roboty, bo cala deska do rozbiorki.
@czuczu Ale w sumie nic nie zastopi dobrego sprawdzenia przed kupnem. Ja kupowalem z komisu, przegladalem najpierw sam auto, pozniej moj mechanik, telefon do aso, pozniej dwa do niemieckich mechanikow z dokumentacji auta. Wszystko sie potwierdzilo, wtedy tel do poprzedniego wlasciciela, tez bez zaskoczen.

Mi laguna z ubezpieczeniem, przegladem i serwisem bierze ok 3k pln rocznie (tylko to bylo
  • Odpowiedz