Wpis z mikrobloga

@Drail: Przy docieraniu, nie mam pojęcia dlaczego. Tym razem skorzystałem z usług motortechu, więc mam nadzieje że będzie ok ;).
@Stitch: mito 125/160 w tym wypadku ;)
  • Odpowiedz
@Stitch: NIe mam pojęcia, bo sprzedający poleciał w wuja i podczas powrotu zatarła się. Później wstawienie tulei, znowu zatarcie( prawdobodobnie zbyt ciasne spasowanie tłok-tuleja). Jeśli do tylu rozpędziłeś serie to zaczynam się jej bać, a moto jest mojego #rozowypasek, więc mały szatan :o.
  • Odpowiedz
  • 3
@Tomeek: 42 KM to ma w serii. Nie mow, ze nie slyszales o legendzie mito. jedna z 2 125 co tyle lataly. Druga była rs 125 extrema. alw ona "tylko" 200
  • Odpowiedz
@bliny: Ja mam A, motocykl jest "zablokowany" do 15 koni. Stąd można tym na B latać i mieści się w stosunku moc/masa ;).
@Stitch: Według poliniego na 160ccm ma 36 koni, ale to między bajki można włożyć. Jak dotrę to się przekonam ;). Nie słyszałem. Jedyne co to leciałem na CB500 równo z TZR 125, okazało się, zę była to jakaś mocniejsza wersja.
  • Odpowiedz
@Stitch: Niestety era 2t się kończy :(. A szkoda, silnik ma niezły potencjał w małych pojemnościach.
Akurat ta wiem, że była wersją limitowaną właśnie celującą w moc MIito ;)
  • Odpowiedz
  • 1
@Tomeek: aaa kurna wybacz. tzr miala inny silnik. tdr i dt mialy ten sam. masz racje.

a co do 2t kombinuja cos z wtryskiem.. wiec jest nadzieja..
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Drail: mówisz o wtrysku? Jak jescze interesowałem się 2t i byłem na bieżącą to aprilia że swoim systemem di-tech potrafiła nieźle namieszać. Niestety również ten wtrysk uniemożliwial jakikolwiek sensowny tuning.
  • Odpowiedz