Wpis z mikrobloga

  • 0
@11mariom: a dla mnie nie ma to najmniejszego znaczenia,stare polskie marki w swoim czasie były gówniane, i wiecznie coś trzeba było przy nich grzebać,a w trasę bez skrzynki części zamiennych się nie rusało,przy życiu utrzymuje je tylko sentyment,taka prawda niestety.

Dla mnie znaczek nie ma żadnego znaczenia,nie podoba mi się natomiast wzrost cen tych motocykli,zrównanie ich cenowo z japońskimi markami trochę detronizuje je na starcie,choć trzeba przyznać że jest dostępny
  • Odpowiedz
  • 0
@Gixaar: Krzysiek Troka ma taki styl swoich filmów,to nie jakiś znany jutuber , czasem mam wrażenie że jest nie jako związany z Junakiem, w zamian dostaje różne zabawki do testów , obejrzyj sobie inne jego produkcję,gościu sporo jeździ junakami i generalnie wychodzi na to że nie są to aż tak złe motocykle,sam chciałem kupić od niego m20 , jest na kilku jego filmach. Ostatnio był w podróży na 125 do
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: dla mnie to żerowanie na popularności. Każdy zna Junaka. Jaki nie był w przeszłości to znają go. I prędzej kupią Junaka niż Daelima czy co tam chińczycy jeszcze robią.

I to mi się nie podoba.
  • Odpowiedz
  • 0
@11mariom: zgadzam się. Widać to szczególnie w ofercie Marek takich jak Barton czy Zipp. Motocykle z tych samych fabryk,sprzedawane taniej niż Romet czy Junak a sprzedaż mają marginalną...
  • Odpowiedz
@Stitch: ale kurczę, chociaż robili go w Polsce.

Swoją drogą - mam wrażenie, że ogólnie średnia awaryjności była wtedy inna dla wszystkich sprzętów :) A nie jak teraz Hondowa-bezproblemowość pomijając napinacz i regulator ;D

  • Odpowiedz