Mamy dla Was szybki i łatwy #konkurs. Do zgarnięcia łącznie 39 kodów rabatowych o wartości 10, 20 i 30 zł na zakupy w #xkom.
Zasady są proste - podzielcie się swoimi pomysłami dotyczącymi naszej działalności. Co możemy zmienić jako firma, by działać lepiej i efektywniej? #technologia Wpisujcie propozycje, które będą pomocne w ulepszeniu naszej obsługi, oferty i funkcjonalności strony. Każda #waszasugestia jest dla nas bardzo ważna.
To Wy wybieracie zwycięzców plusując wpisy. Autorzy, którzy otrzymają ich najwięcej zgarną kody na zakupy.
Konkurs startuje teraz i potrwa 24h.
Przed startem nie zapomnijcie sprawdzić regulaminu, gdzie znajdziecie zasady -> http://bit.ly/1VwsAHt Swój wpis zacznijcie od #waszasugestia. Pod uwagę bierzemy tylko komentarze najwyższego poziomu dodane jako pierwsze :)
@x-kom: od razu mi się nasuwa rzecz której doświadczyłem podczas ostatniego zakupu w sklepie stacjonarnym. Przydałoby się spiąć zamówienia dokonane online z tymi dokonanymi stacjonarnie, albo przynajmniej umożliwić ich podgląd przez stronę internetową. Zamówiłem omyłkowo w punkcie stacjonarnym złe kości RAM i musiałem dzwonić na Waszą infolinię, aby w ogóle zweryfikować fakt, że się pomyliłem - bo nie mogłem tego nigdzie sprawdzić.
@x-kom: #waszasugestia nawiążcie współpracę z większą liczbą chińskich producentów telefonów - fajnie że macie meizu, ale xiaomi mogłoby wam podkręcić sprzedaż ( ͡°͜ʖ͡°)
1. usunięcie prowizji za zakup kartą 2. więcej stanowisk do obsługi osób, które chcą zrobić zakupy bo czasem w salonie czeka się 30min a tylko 4 osoby przede mną (pewnie zależy od salonu)
@x-kom: Nie wiem co macie poprawić, ale chciałem was pochwalić za to co już poprawiliście: Po odnowieniu strony wszystko działa znacznie szybciej niż poprzednio. Pamiętam kiedyś jak coś szukałem na stronie x-kom, to komputer mi się wieszał. Teraz wszystko działa sprawnie i szybko. Allegro mogłoby brać z was przykład i poprawić swoją stronę. Pozdrawiam.
@x-kom: #waszasugestia w sklepach stacjonarnych wprowadzić odpowiednik paczkomatow do odbiorów osobistych. Oczywiście nie takich rozmiarów, ale chodzi o to, żeby skrócić jak najbardziej czas odbioru osobistego towaru.
@x-kom: -dedykowane stanowisko do szybkiego odbioru zamówień, tak aby osoba która chciałaby tylko odebrać towar nie czekała jak ktoś inny wybierze kolor -płacenie z konta to jakiś koszmar z tym że zamiast użyć jakiegoś mtransferu czy czegoś podobnego trzeba ręcznie wysyłać przelew. wstyd!
Mamy dla Was szybki i łatwy #konkurs. Do zgarnięcia łącznie 39 kodów rabatowych o wartości 10, 20 i 30 zł na zakupy w #xkom.
Zasady są proste - podzielcie się swoimi pomysłami dotyczącymi naszej działalności. Co możemy zmienić jako firma, by działać lepiej i efektywniej? #technologia
Wpisujcie propozycje, które będą pomocne w ulepszeniu naszej obsługi, oferty i funkcjonalności strony. Każda #waszasugestia jest dla nas bardzo ważna.
To Wy wybieracie zwycięzców plusując wpisy. Autorzy, którzy otrzymają ich najwięcej zgarną kody na zakupy.
Konkurs startuje teraz i potrwa 24h.
Przed startem nie zapomnijcie sprawdzić regulaminu, gdzie znajdziecie zasady -> http://bit.ly/1VwsAHt
Swój wpis zacznijcie od #waszasugestia. Pod uwagę bierzemy tylko komentarze najwyższego poziomu dodane jako pierwsze :)
Powodzenia :)
@x-kom: Po pierwsze to ogarnąć tagi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
usuńcie konto na wykop.pl ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
nawiążcie współpracę z większą liczbą chińskich producentów telefonów - fajnie że macie meizu, ale xiaomi mogłoby wam podkręcić sprzedaż ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. usunięcie prowizji za zakup kartą
2. więcej stanowisk do obsługi osób, które chcą zrobić zakupy bo czasem w salonie czeka się 30min a tylko 4 osoby przede mną (pewnie zależy od salonu)
#waszasugestia
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Po odnowieniu strony wszystko działa znacznie szybciej niż poprzednio. Pamiętam kiedyś jak coś szukałem na stronie x-kom, to komputer mi się wieszał. Teraz wszystko działa sprawnie i szybko. Allegro mogłoby brać z was przykład i poprawić swoją stronę.
Pozdrawiam.
#waszasugestia
-płacenie z konta to jakiś koszmar z tym że zamiast użyć jakiegoś mtransferu czy czegoś podobnego trzeba ręcznie wysyłać przelew. wstyd!