Wpis z mikrobloga

Zielonka wita się z wami o/

Widziałam, że znalezisko z "wytrwałą" konsultantką spotkało się z dużym zainteresowaniem i zastanawiam się, czy nie zrobić AMA dot. pracy konsultanta (sama przepracowałam ok. 2,5 lat w tymże zawodzie) w dwóch dużych firmach, gdzie m.in. musiałam sprzedawać internet, telewizję oraz telefon.

Czy bylibyście na to chętni? ʕʔ

#ama
  • 35
@Krolowa_MLWP może i pierwsza lepsza zielonka, ale za to jaka! :D
A tak na poważnie - zaproponowałam tylko. Jeśli znajdą się chętni - to mogę zrobić. Jak nie - to nie, nie będę tracić Waszego czasu.

@impasjonat trochę tego poszło, szczególnie w pierwszej firmie, gdzie mieliśmy "specjalne" oferty dla studentów. Ale więcej telewizji poszło, bo jakoś łatwiej się sprzedawało cyfrówkę dla osób, którzy mieli telewizję analogową.
@tobiasty czerwona słuchawka + zablokuj numer. Ja akurat tak robię, jak dzwonią do mnie z Aliora i z Play. Mam wtedy spokój na rok. Też znajomym polecałam, aby zawsze nie wyrażali zgody na przetwarzanie danych marketingowych podczas podpisywania umowy/aneksu czy też podczas kontaktu z konsultantem. Teoretycznie wtedy konsultant nie powinien się kontaktować... Teoretycznie.
Też znajomym polecałam, aby zawsze nie wyrażali zgody na przetwarzanie danych


1. No to świetna rada bulwo, pracowałaś na słuchawce i nie wiesz, że konsultant np. w PLAY może Ci zrabatować abo? xD sama na stronie internetowej tego nie zrobisz a utrzymanie klienta tak ;]

przetwarzanie danych marketingowych


2. nie ma czegoś takiego jak dane marketingowe xD przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jak już
@Krolowa_MLWP bulwa wie, oczywiście. Jednakże inaczej to wygląda, kiedy kupisz kartę w kiosku i chcą Ci dać umowę z operatorem. A ja tego aktualnie nie potrzebuję, bo z telefonu i tak korzystam niezbyt często, doładuję kartę raz na 6 miesięcy.

2. nie ma czegoś takiego jak dane marketingowe xD przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jak już

No tak. Mój błąd.
@Kyunikolada: mnie zawsze zastanawiało dlaczego w tych salonach Orange, play, punktach Tv czy wszystkich placówkach banku każdy na identyfikatorach ma wydziergane "doradca" a nie sprzedawca, skoro taka jego główna rola
@tobiasty: no tak wystarczy powiedzieć, że nie potrzebujesz bo coś tam i masz z głowy, jak konsultant coś takiego słyszy to ustawia status niezainteresowany bo czym więcej ma nieudanych prób kontaktu z Tobą tym gorzej dla niego (efektywność) a oprócz tego marnuje swój czas xD osoba pracująca w CC powinna dobrze to wiedzieć

Też znajomym polecałam, aby zawsze nie wyrażali zgody na przetwarzanie danych marketingowych podczas podpisywania umowy/aneksu czy też podczas