Widziałam, że znalezisko z "wytrwałą" konsultantką spotkało się z dużym zainteresowaniem i zastanawiam się, czy nie zrobić AMA dot. pracy konsultanta (sama przepracowałam ok. 2,5 lat w tymże zawodzie) w dwóch dużych firmach, gdzie m.in. musiałam sprzedawać internet, telewizję oraz telefon.
@Krolowa_MLWP może i pierwsza lepsza zielonka, ale za to jaka! :D A tak na poważnie - zaproponowałam tylko. Jeśli znajdą się chętni - to mogę zrobić. Jak nie - to nie, nie będę tracić Waszego czasu.
@impasjonat trochę tego poszło, szczególnie w pierwszej firmie, gdzie mieliśmy "specjalne" oferty dla studentów. Ale więcej telewizji poszło, bo jakoś łatwiej się sprzedawało cyfrówkę dla osób, którzy mieli telewizję analogową.
@tobiasty czerwona słuchawka + zablokuj numer. Ja akurat tak robię, jak dzwonią do mnie z Aliora i z Play. Mam wtedy spokój na rok. Też znajomym polecałam, aby zawsze nie wyrażali zgody na przetwarzanie danych marketingowych podczas podpisywania umowy/aneksu czy też podczas kontaktu z konsultantem. Teoretycznie wtedy konsultant nie powinien się kontaktować... Teoretycznie.
@Krolowa_MLWP bulwa wie, oczywiście. Jednakże inaczej to wygląda, kiedy kupisz kartę w kiosku i chcą Ci dać umowę z operatorem. A ja tego aktualnie nie potrzebuję, bo z telefonu i tak korzystam niezbyt często, doładuję kartę raz na 6 miesięcy.
2. nie ma czegoś takiego jak dane marketingowe xD przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych jak już
@arbuz77 w teorii ma doradzić. U mnie kontakt z tzw. LBOKami polegał na sprawdzeniu parametrów technicznych i ew. umówieniu serwisu, więc nie miałam takiego bliskiego kontaktu z nimi.
@tobiasty jak klient mi tak powiedział, to ja odpuszczałam, bo po co tracić czas klienta oraz mój (no chyba, że mówił, że po 2-3 miesiącach wraca i żeby do niego oddzwonić). Znajomi jednak starali się takiego klienta namówić na nowe usługi ("wróci pan do
Widziałam, że znalezisko z "wytrwałą" konsultantką spotkało się z dużym zainteresowaniem i zastanawiam się, czy nie zrobić AMA dot. pracy konsultanta (sama przepracowałam ok. 2,5 lat w tymże zawodzie) w dwóch dużych firmach, gdzie m.in. musiałam sprzedawać internet, telewizję oraz telefon.
Czy bylibyście na to chętni? ʕ•ᴥ•ʔ
#ama
A tak na poważnie - zaproponowałam tylko. Jeśli znajdą się chętni - to mogę zrobić. Jak nie - to nie, nie będę tracić Waszego czasu.
@impasjonat trochę tego poszło, szczególnie w pierwszej firmie, gdzie mieliśmy "specjalne" oferty dla studentów. Ale więcej telewizji poszło, bo jakoś łatwiej się sprzedawało cyfrówkę dla osób, którzy mieli telewizję analogową.
No tak. Mój błąd.
@tobiasty jak klient mi tak powiedział, to ja odpuszczałam, bo po co tracić czas klienta oraz mój (no chyba, że mówił, że po 2-3 miesiącach wraca i żeby do niego oddzwonić). Znajomi jednak starali się takiego klienta namówić na nowe usługi ("wróci pan do