Wpis z mikrobloga

Testowałem linuxa na kobiecie która miała Windowsa i wiecie co poradziła sobie i była zachwycona nowym systemem. Pobajerzyłem trochę Linuxem bez instalacji i jak wychodziłem to miała bardzo smutną minę że nie zainstalowałem jej tego systemu.

Trzymałem płytę DVD w plastikowym pudełku a ona do mnie czy to mój nowy telefon ?( ͡º ͜ʖ͡º) Jak kobieta radzi sobie z obsługą linuxa to już koniec świata jest bliski :) Większość kobiet nie wie co to Linux a niektóre z nich myślą że jestem programistą skoro go używam.

#zadarmo #linux #logikaniebieskichpaskow #podryw #tylewygrac #koniecswiata #tajemnica #c--------------l #cebulamotzno #niebieskiepaski
czokowafelek - Testowałem linuxa na kobiecie która miała Windowsa i wiecie co poradzi...

źródło: comment_FUIXEYOQKZNck41UUYVuYoxcGDB0rMgC.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@czokowafelek: Linux nie jest wcale gorszy a powiedziałabym, że nawet lepszy. Niestety, windows ma tę przewagę, że pod niego robione są rożne programy, gry itp. i to był tylko jedyny powód, dla którego nie mam tego systemu.
  • Odpowiedz
@czokowafelek: Rzecz która na starcie mnie urzekła w Linux'ie to repozytorium. Katalog aplikacji, które w większości są darmowe, oraz pilnuje Aktualizacje.
W przeciwieństwie do p----------o Windows'a.....( ͡° ʖ̯ ͡°)

A taki smaczek - Valve i jego SteamOS jest dość fajną alternatywą Windowsa.
Gdyby jeszcze popracować nad wsparciem DX11/12 na Linuxach to 1/3 graczy pokazuje środkowy palec MSowi praktycznie z miejsca.( )
  • Odpowiedz
@TaoMachine: Nie musze. Dzis mamy Vulkan i DirectX nie ma juz nic do zaoferowania.

Teraz mozesz wziac popcorn i obserwowac rewolucje na scenie gier video bo wielu powaznych graczy sie w to zaangazowalo.
  • Odpowiedz
@TaoMachine: Nie ma szans na taki scenariusz.