Wpis z mikrobloga

@incognito_man: Ja mam 525EXC, poważnie się zastanawiam nad zmianą na 350F albo czymś w tym stylu.
EDIT: miałem 300/2T KTMa, jeździłem ostatnio Betą RR, może nie na pierwsze moto, ale bardo kulturalne(jak na dwusów).
@wodd: Ja kupiłem Fz6 Fazera jako pierwszy i muszę przyznać że mam do niego szacunek - szczególnie powyżej 8tyś obr. Motocykl uniwersalny i bardzo mi pasuje
Czy taka cebulka 500 jest tańsza w utrzymaniu niż czetrocylindrowce? Czy może dlatego, że jest popularna?


@JU994LO: Jest tańsza, bo ma mniej garów, czyli mniej świec, mniej zaworów, mniej gaźników czyli tańsza w serwisie, mniej pali, wolniej zjada napęd i opony, które też z racji rozmiaru też są tańsze. Co do popularności, zdecydowanie bardziej popularny w tej klasie jest GS500, gdzieś pomiędzy jest jeszcze ER-5, ale on nie hamuje, miałem i
@Glenroy:
@JU994LO: jak napisałeś dwa cylindry mniej. Do tego silnik nie boi sie pałowania, w porównaniu do GS który jest jednak chłodzony olejem tylko. Wyźsza kultura pracy na plus dla hondy, gs zazwyczaj bardziej rzęzi a er5 które mialem okazję spotkać chodziły jak wiadro gwoździ ;-)
@Henryk66667: nie chodzi też o samą ilość cylindrów, ale bardziej o łatwość serwisu z nimi związanego, taka SV650 też ma przecież dwa gary, ale żeby dostać się do jednego z nich w celu regulacji zaworów, czy wymiany świec, trzeba rozbebrać ćwiartkę motocykla, za co też mechanik sobie policzy, bo w końcu roboczogodzina poleci :). To są co prawda pierdoły, bo wiadomo, że trzeba się liczyć z pewnymi kosztami, jak z każdym