Wpis z mikrobloga

@FeNtastiC: nie ma sytuacji, w której szczerość przy sprzedaży samochodu się nie opłaca. Jak komuś faktyczny stan nie odpowiada to po prostu szukasz innej osoby - proste. Trzeba też umieć czytać ludzi, po zachowaniu i rozmowie można wyczuć jakie ktoś ma intencje i nastawienie.
@FeNtastiC: No tak, znany temat TFSi ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale niestety rodacy wolą żyć w motoryzacyjnym kłamstwie i kupować 10-letnie diesle z Niemiec z przebiegiem do 200 tys, oraz wysłuchiwać innych bzdur handlarzy, niż spojrzeć w twarz samochodowej rzeczywistości. Powodzenia i nie poddawaj się, na pewno ktoś doceni uczciwość.
@FeNtastiC: Janusz kupi auto z wadą od gościa, a nie od Ciebie. Tobie się wydaje, że przegrałeś, bo nie sprzedałeś samochodu.

Ale nie dowiesz się, że za pół roku Janusz będzie wydzwaniał do tamtego, że auto bierze więcej oleju niż paliwa, żeby mu oddawał kasę, że spotkamy się w sądzie, mordę obije itd.

Trafisz na człowieka, który albo wie, że wszystkie tak mają, albo zaakceptuje po prostu że ten bierze. Będziesz
@Zdejm_Kapelusz: Tak, co lepsze niemal wszystkie silniki FSI / TFSI są obarczone tą wadą. Od Skody przez VW do Audi, ale co tam. Janusz pójdzie do handlarza, kupi Audice i to jeszcze w multitornicu. Grunt, że będzie "full opcja" oraz "igła" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Miałeś jakieś osobiste przygody z TFSI czy tylko znasz z opowieści?

@wonsz_smieszek: Problem w tym, że większość Januszy macha na to
@Zdejm_Kapelusz: Jasne. Mnie to tak nie boli, mogę dalej nim jeździć tylko chciałem coś wspólnie z różowym kupić. Przydałoby się nam coś ekonomicznego, a posiadanie dwóch aut mija się z celem. No cóż będę próbować dalej, jak nie, to się #!$%@?ę, wyremontuję i będę jeździł do zatarcia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na deser hit ostatniego dnia:
http://bez-wypadkowe.net/showthread.php/26125-Toyota-Avensis-2006-SB1EW56L30E148878-korekta
@FeNtastiC: @Zdejm_Kapelusz: Są dwa skuteczne rozwiązania problemu:
1) Zawieźć auto/silnik do profesjonalnego warsztatu silnikowego z pokaźnym parkiem maszyn (jak na przykład Krasnobrodzka-Racing w Warszawie) i przefrezować tłoki tak, żeby był możliwy montaż większego pierścienia olejowego. W TFSI olej ucieka przez nieszczelności między tłokiem a cylindrem spowodowane, lekko mówiąc, ch#@%wym projektem pierścienia.
2) Zapłacić 600 PLN za tzw "próbę olejową" w serwisie VAG. Jeśli serwisowałeś auto w ASO, czasem nawet jeśli
@FeNtastiC: Napisałbyś jaki to dokładnie silnik. W natępmym tygodniu wjeżdża właśnie audi a5, silnik jedzie na krasnobrodzką, tak jak pisze miseczek wyżej. Jak chcesz to mogę się zapytać o orientacyjne koszta. I jeszcze tak apropos TFSI to od listopada mamy właśnie trzeciego audika z tymi silnikami. W pierwszym zerwał się łańcuch i narobił bałaganu, plus pęknieta muszla turbosprężarki. W drugim stopił się tłok, który był już wcześniej wymieniany na akcji serwisowej
@kowzan: dzięki. czytałem o tym i wiem na czym polega problem. trochę winie siebie, że nie do końca doczytałem na temat tych silników przed zakupem. rozważam opcje numer jeden, muszę tylko poznać koszty takiej przeróbki. dzięki za namiar, przyda się! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@strawberian: tak było by super, wszystkie dane podsyłam Ci na priva.