Wpis z mikrobloga

Mirki, muszę się poradzić.


Kupowałem 500 FIFA Points do FIFA 16. W trakcie realizacji transakcji wyskoczył błąd, a gra poprosiła mnie bym spróbował ponownie (zaznaczam, że w grze liczba punktów cały czas wynosiła "0"). Dokonałem więc transakcji jeszcze raz i jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że z 0 punktów na koncie zrobiło się 1000, a PSN pobrało mi podwójnie pieniądze z karty bankowej.

Ewidentny błąd systemu, więc od razu wykonałem telefon do centrali. Bardzo miła pani przeprowadziła mnie przez proces reklamacyjny zapewniając, że mogę wykorzystać 500 punktów które chciałem zakupić, ale muszę zostawić pozostałe 500 punktów żeby mogli mi je zabrać z konta (no, logiczne). Tak też zrobiłem. Potem dodała, że trzeba poczekać kilka dni na decyzję, ale wszystko powinno być ok etc. etc..

Kilka dni temu przyszła odpowiedź mailowa z Centrum Obsługi PS, w którym poinformowano mnie że reklamacja nie zostaje uznana bo naruszyłem punkty!!! (choć to nieprawda, bo zgodnie z tym co powiedziała mi pani zostawiłem 500 nadprogramowych punktów)

Odpowiedziałem, że oczekuję ponownego rozpatrzenia reklamacji, bo po pierwsze to przez ich błąd system pobrał mi podwójnie pieniądze, a po drugie zastosowałem się do wszystkich zaleceń pani ze "słuchawki".

Odpisali mi, że teraz to #!$%@? mogę zrobić bo sprawa i tak już jest zamknięta!!!

No #!$%@? mać, tracę kasę (okej głupie 21 złotych, ale tu chodzi o sam fakt że wcale nie chciałem ich wydawać i zostały mi pobrane bez mojej zgody!!!) przez ich błąd, a oni jeszcze zamiatają sprawę pod dywan!!!

I tu moje pytanie - co mogę dalej z tym zrobić? Nie zostawię tak tej sprawy, nie chodzi tu o te śmieszne 21 złotych tylko o to jak się traktuje klienta - najpierw mówi się jedno, potem wymaga drugiego. Uważam, że za sam fakt, że straciłem pieniądze Z ICH WINY powinni tylko grzecznie przeprosić za problem, zwrócić kasę, zabrać punkty i wszyscy by się rozeszli w dobrych humorach. A tu takie cyrki.
#playstation #konsole #psn #fifa16 #fifa #gry #pomocy #pytanie #kiciochpyta #piciochkita #gownoburza
  • 3
@Groteskowy: przeciez sony z EA to najgorsze ścierwa pod względem troski o klienta, weź napisz do CD Action by poruszyli ten temat, albo innego portalu z grami, bo to są jaja przez wzgląd traktowania nas jak jakichs niedorozwinietych 15latków, ktorzy sobie grają w gierki