Wpis z mikrobloga

dawno nie pisałem ( no dawno nie było czym #chwalesie ) to napiszę:)

co którzy śledzą moją karierę ( ( ͡ ͜ʖ ͡) ) wiedzą dobrze,że dojazdy do pracy zabierają mi dZiennie 4 godziny życia ,które dochodzą jako bonus do standardowych 10 godzin w robocie .
dojazd zatęchłym i dusznym busem z narkomanem, kryminalistą, paru brudasami ( ni chodzi że są czarni..oni naprawdę się nie myją...i są sniadzi czy #!$%@? wie jacy ...ciapki no), kierowca rajdowy busa #!$%@? 60mph po osiedlowych ( R.I.P. ex taxi driver #pdk ) Do tego już standardem stało się także czekanie na zapełnienie autobusu po robocie minimim 14 minut ( #!$%@? się zmieniło po ostatniej #imba ..spóźnialskie mendy się cieszą w pysk) ....co to ja ...
no i wczoraj powiedziałem sobie dość ,co ja jestem jakiś zielonek na #koparka ,żeby do roboty ciąć65 mil w jedną stronę liniami autobusowymi "dirty bus mental illness transport"
Także Lecę do szefa i mówię mu
-hey mate xD( #cebulaiinnewarzywa )
-sup Mike?
-how much longer you need me here? long time isn't?
-yea...
Powiedziałem mu że to dla mnie za daleko ..mam małego syna który nic mnie nie widzi no w kółko mnie niema i że wracam do #london ,zalapie się do jakiejś agencji a jak będą coś mieli bliżej niż 65 mil niech dzwonią i wrócę.

i wieta co? .w piątek ostatni dzień i od. poniedziałku Vauxhall
#wygryw pełna mordą ,bo takie coś się praktycznie nie zdarza,pracuje się do końca budowy szczególnie jak daleko żeby nie łamać morale załogi bo. końcu każdy dojeżdża.
Wiadomość że jednak mnie przenoszą lotem błyskawicy rozeszła się po całej budowie i już przynajmniej wiem ilu mam tu dobrych kolegów.
Nikt z Polaków się do mnie nie odzywa oprócz jednego co mieszka przy budowie...ogólne zazdrość i #bekazpodludzi xD

#uk #emigracja, trochę #reallifepasta #pracbaza #budownictwo #koparka #cebulaki
  • 16