Wpis z mikrobloga

Mirki z #krakow

Kończymi sie umowa z #upc, miałem 30MB/s za 65zł, umowa na rok, teraz oferują: 30MB/s za 60zł, 60MB/s za 65zł i 120MB/s za 70zł. Minus jest taki, że ja powyżej 30MB/s nie potrzebuję. TV ani tel też nie potrzebuję. Zastanawiam sie nad ofertą z #play, za 50zł wszystko bez limitu ale musiałbym kupić router LTE + boje się o zasięg i jego wahania w zależnosci od obciążenia. Mieszkam na Kurdwanowie

Co byście wzieli/zrobili?

#internet #informatyka #pytaniedoeksperta
  • 18
  • Odpowiedz
@xamil54: Ja mam LTE unlimit jako domowy i to w miejscu bardzo dobrym 90% zasięgu LTE w małej miejscowości (nie ma dużo konkurencji tj. nie tak dużo jak w mieście) I jest to bardzo losowe, tzn. Czasem internet śmiga że aż chciało by się pobrać cały internet, czasem znowu "cieknie" i przy graniu online sa lagi, uśredniając można powiedzieć że "zawsze jest w porządku" nigdy dobrze ani nigdy źle. Przy takich
  • Odpowiedz
@xamil54: nigdy jak masz nawet najgorszy kabel nie bierze się LTE. Nigdy.
Mieszkam w linii prostej 800m od BTSa, zasieg max, antena wycelowana prosto w BTS z bezpośrednim kontaktem optycznym i w tej chwili mam max 8Mb/sek. Działanie w #!$%@? losowe.
  • Odpowiedz
@xamil54: daruj sobie ten szajs bierz kabel to LTE to jakis przypau no chyba, że jesteś gdzieś z centrum gdzie zasię jest bardzo dobry, jak modem przejdzie Ci w jakieś HSPA czy 3G no to już się cuda dzieją, a to zerwie połączenie lub je zawiesi, albo zwalnia niczym żółw a po chwili wraca do normy ogólnie trochę frustra. Może to przez mój model routera ale zdarzało się, że przez takie
  • Odpowiedz
@xamil54: A co ci mam pisać? Wysyłasz wypowiedzenie i zwlekasz jak najdłużej póki ci nie zaoferują oferty z linków na końcu


@papapa12: po co wysyłać? Szkoda czasu, wystarczy zadzwonić i upierać się ze chcesz zrezygnować bo jest za drogo i nie chcesz tv ani telefonu.
  • Odpowiedz
@xamil54: 1. Kupujesz starter Red Bull.
2. Doładowujesz go za np. 30 zł. Jeśli nie chcesz roku ważności konta przechodzisz do punktu 7.
3. Jeśli zależy Ci na roku ważności konta, to rejestrujesz się w Play24 z tym numerem i potem dzwonisz na infolinię Fakt Mobile zlecając przeniesienie numeru. Zapytają Cię o stan konta (ile masz na koncie zł) i kiedy doładowałeś konto. Zazwyczaj tego samego dnia pomiędzy północą a 1
  • Odpowiedz