Wpis z mikrobloga

Elo, w nastepnym tygodniu chcę wymienić tarczę + klocki hamulcowe. BMW E36 318i, tarcze przód. Myślałem o kwocie 300zł na komplet, ewentualnie trochę więcej. Więc jak większość osób które chcą nabyć nowe tarcze, najważniejsze żeby się nie pogięły, nie piszczały, żeby klocki nie pyliły zbytnio (srebrne felgi), no i żeby się nie przegrzewały bo jak wiadomo 1,8i zanim się rozpędzi to już musi hamować ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Im wiecej czytam na forach, opinie o tarczach hamulcowych - ATE, BREMBO, BOZARTO, MIKADO, Zimmerman i kilka innych które przekraczały mój budżet to tym bardziej nie wiem które wybrać. I jeśli jest rozmowa np. o tarczach ATE, przykładowo jest 20 postów, to można to podzielić przez 2 i wyjdzie ilość zadowolonych użytkowników, i ilość użytkowników którzy odradzają.

Trochę zaintrygował mnie Bozarto - producent czy moze raczej sprzedawca tarcz produkowanych przez MIKADO dlatego że:

Na tarcze serii GTR jest udzielana pisemna gwarancja do zużycia poniżej grubości minimalnej, czyli na cały okres eksploatacji tarcz.


http://allegro.pl/sport-tarcze-lite-bmw-e36-316-318-ti-td-compact-z3-i5933736889.html

Tylko obawiam się czy kupowanie nawiercanych tarcz w tej cenie to nie czasem samobójstwo.

A wy co mirki polecacie i odradzacie? Chyba zliczę wszystkie opinie i zrobię wykresy ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bmw #samochody #czescisamochodowe
  • 24
@maxver: Zakładałem niedawno do jednego auta komplet Textarów i są bardzo fajne - dobrze hamują, nie piszczą, ale cholernie pylą. Koledzy, którzy również wybrali Textara mają identyczne spostrzeżenia :)
Do innego auta kładłem komplet Zimmermana (zwykłe) i to jest rewelacyjny wybór. Samochód hamuje genialnie i klocki praktycznie nie pylą. Zdecydowanie mój kolejny wybór w przyszłości :)