Wpis z mikrobloga

@FreezMan: Największy problem to oryginalne części zamienne. Jak się nie zgodzisz na zamienniki jak mój kolega, to auto może postać w warsztacie kilka tygodni. Zresztą do warsztatu trafiło tylko dlatego, że za poprzedniego właściciela wstawiono mu zamienną turbinkę od zupełnie innego auta ( ͡° ʖ̯ ͡°) .
@FreezMan: Ja mam 9-3 z 2004 roku. Mam go od sierpnia 2014. Silnik 2.0T 210KM, wersja Aero. Przejechałem jakieś 20k km. Od kiedy go kupiłem wymieniłem tarcze + klocki z tyłu (+ jeden zacisk, bo coś tam było nie halo) no i w zawieszeniu łączniki + gumy stabilizatora z przodu i tuleje pływające z tyłu. W tej wersji silnikowej trzeba się liczyć z tym, że lubi sobie trochę wypić ;)

Ogólnie
@emissary: nie był w standardzie montowany. Na allegro nie widze zadnej sztuki do europejczyka a z angola sa bezuczyteczne, jedynie co jakis czas pojawiaja sie pojedyncze sztuki po 450-500zl. Wiec dalej twierdze ze chodzilo mu o SS.