Wpis z mikrobloga

Mireczki mimo że śnieg jest już chyba w całej Polsce przeszłością (pewnie poza wysokimi partiami gór), ja nie narzekam, ponieważ ostatnie dni spędzałem w obecności Jeepa. I to nie byle jakiego, ponieważ jest to model Cherokee Trailhawk. Ważne jest to ostatnie oznaczenie, które oznacza że mamy do czynienia z modelem wyposażonym w reduktor, blokadę tylnego mostu i podniesione zawieszenie o prześwicie 221 mm. Jeździłem tym autem po niemal każdym terenie i muszę powiedzieć, że to auto jest genialne. Dużo osób twierdzi, że jest absolutnie brzydkie z przodu, ale moim zdadniem jest to taki typ urody, która jest tak brzydka że aż ładna. No wiecie, intrygująca :)

Wnętrze jest naprawdę niezłe, na pierwszy rzut oka wręcz luksusowe! Brązowe skóry, brązowe skóry no i to plastikowe drewno... Ogólnie jakość materiałów jest gorsza niż w Volvo czy Audi, ale jak na Jeepa to i tak moim zdaniem jest dobrze. Więcej niż dobrze jest jeśli chodzi o komfort podróżowania. Fotele są tak miękkie i przepastne, że czujemy się jak w domu. Z tyłu miejsca jest masa na nogi, można by rzec że Cherokee to taki superb wśród terenówek!

Pod maską też fajny agregacik, 3.2 V6 beznyna wolnossąca. Pięknie brzmi, idealna kultura praca, świetnie przyśpiesza, gdyby tylko jeszcze skrzynia była lepiej zaprogramowana byłoby miodzio. Ta ma aż 9 przełożeń, niestety jest strasznie leniwa i czasem lubi się zgubić i szarpnać. Jak dodamy do tego mocno bujająca budę, to czujemy się jak w typowym amerykańskim aucie. Sprint do pierwszej setki to 8.4 sekundy, choć moje pomiary racelogiciem pokazały 7.9. I to w deszczu, wiec jest nieźle!


#autowizja <- mój tag o testowaniu aut

#jeep #motoryzacja #samochody #offroad
pussyrider - Mireczki mimo że śnieg jest już chyba w całej Polsce przeszłością (pewni...

źródło: comment_xKh0QQxfOiYqghLSqYyfE49Fsb7wTvV8.jpg

Pobierz
  • 37
  • Odpowiedz
@moik: a ile prześwitu powinno mieć auto offroadowe? Pytam z ciekawości, nie ze złości :) Bo nawet Wrangler ma 26 cm. Tylko seryjne auta z pneumatyką mają powyżej 30 cm
  • Odpowiedz
@pussyrider: Mam nadzieję, że @Trollsky się za fotę nie obrazi :) Żadne auto seryjnie produkowane daleko nie pojedzie. Na foto porównanie serii i auta robionego do jazdy w błocie. A ile? Jak najwięcej. Sam zaczynałem seryjnym Jeepem KJ, teraz mam +2 cale (chciałbym więcej, ale wiem, że ten samochód na więcej nie pozwoli). Oprócz prześwitu ważne są też inne parametry, jak wykrzyż, kąty zejścia, natarcia i rampowy, przełożenie reduktora,
klawiszowy - @pussyrider: Mam nadzieję, że @Trollsky się za fotę nie obrazi :) Żadne ...

źródło: comment_I66tvT5UmXe0PuZwltEMlaIN2qsS08Ho.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@pussyrider: troche czasu pieniedzy i nerwów mnie kosztowało doprowadzenie go do obecnego stanu, wiecznie pod nim leże ale ostatnio pięknie sie odpłacił bo miałem zderzenie z dorosłym jeleniem przy 60 km/h, jeleń raczej nie przeżył a mi tylko prawa lampa krzywo swieci :)
  • Odpowiedz
@klawiszowy: powstało wiele dobrych terenówek z niezależnym zawieszeniem z przodu @moik: 22 cm na seryjnych kołach to mało? no popatrz patrol y61 ma dokładnie tyle samo co za badziewny samochód
  • Odpowiedz