Wpis z mikrobloga

Oglądałem wczoraj film CUBE na pulsie.
Po 10 minutach filmu #!$%@? perfekcyjnie reklamy... tak mnie to zafascynowało, że postanowiłem je policzyć.
To był jeden blok:
1 x reklama makdonalda
1 x reklama piwa bezalkoholowego
1 x okna czy #!$%@? wie co
1 x provident
28 x farmaceutyki

Tak. 28 razy różne specyfiki. Chore nogi, szybkie nogi, niestający pytong, bolący odbyt, lśniące włosy, odświeżacz do cipy, grzybica twarzy, cholesterol, zmęczone oczy, #!$%@? oczy, dobre sranie, złe sranie, depresja, pszyśpieszacze, opóźniacze... NO #!$%@?.
Na prawdę jesteśmy tacy schorowani do #!$%@? czy co?
Czy ludzie są tak jebnięci, że kupują to wszystko i #!$%@? jak M&Msy?


#telewizja #rakcontent #ciekawostki
  • 30
@eltiven: Też w ten sposób nie można myśleć, spora część z tych specyfików faktycznie pomaga, szczególnie jak ktoś ma akurat niedobory witamin. Ale pozostała część to zwykła ściema i jedyne dobrego co z nich wynika to efekt placebo albo autosugestii... Ciekawa jest też kwestia taka: ile ludzi ma zespół niespokojnych nóg? Jakiś promil populacji a mimo to opłaca się reklamować specyfik na to schorzenie w radio i tv. Coś niebywałego.

Inna