Wpis z mikrobloga

Oglądałem wczoraj film CUBE na pulsie.
Po 10 minutach filmu #!$%@? perfekcyjnie reklamy... tak mnie to zafascynowało, że postanowiłem je policzyć.
To był jeden blok:
1 x reklama makdonalda
1 x reklama piwa bezalkoholowego
1 x okna czy #!$%@? wie co
1 x provident
28 x farmaceutyki

Tak. 28 razy różne specyfiki. Chore nogi, szybkie nogi, niestający pytong, bolący odbyt, lśniące włosy, odświeżacz do cipy, grzybica twarzy, cholesterol, zmęczone oczy, #!$%@? oczy, dobre sranie, złe sranie, depresja, pszyśpieszacze, opóźniacze... NO #!$%@?.
Na prawdę jesteśmy tacy schorowani do #!$%@? czy co?
Czy ludzie są tak jebnięci, że kupują to wszystko i #!$%@? jak M&Msy?


#telewizja #rakcontent #ciekawostki
  • 30
@bartmil555: http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/polsat-najwiecej-zarabia-z-reklam-aflofarm-na-czele-wydatkow

W lutym 2015 roku polskie stacje telewizyjne wyemitowały łącznie 1,84 mln spotów reklamowych, o 13,71 proc. więcej, niż w lutym ub.r. Cennikowe wydatki na reklamę (bez rabatów) we wszystkich stacjach wyniosły zaś łącznie 1,37 mld zł, co oznacza wzrost o 4,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

W lutym 2015 roku najwięcej na reklamę w telewizji - 156,47 mln zł - wydała firma farmaceutyczna Aflofarm. Jej wydatki
@bartmil555: jakieś mądre gnoje z marketingu policzyły że przeciętny eurojanusz #!$%@? farmy OTC (over the counter znaczy takiej bez recepty) za tyle a przeciętny Polak za 10 razy mniej więc rynek ma potencjał tylko po goebbelsowsku trzeba ludziom powtórzyć kłamstwo tysiąc razy to uwierzą i w końcu kupią. Na razie jesteśmy przy drugiej setce powtórzeń per capita więc to jeszcze potrwa. Ja jak trafiam w radiu jadąc autem to przerabiam sobie.