Wpis z mikrobloga

#mechanikasamochodowa #opel #warsztat

Mirki w VectraC co nastepuje:

- zapalala sie ikonka ESP
- blad czujnika kata skretu
- byly wahania napiecia wiec wymienilem regulator napiecia - widac bylo ze aku ledwo daje rade
- po 4 dniach spokoju znow ESP i ikonka kierownicy z wykrzyknikiem
- nie widze roznicy w prowadzeniu samochodu wiec nie odcina wspomagania
- lampy lekko przygasaja przy mocnym skrecaniu kolami ale tak jak napisalem aku byl prawie rozladowany

w co teraz uderzac?
  • 13
@PeaceUN: a to nie słynny CIM? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

- lampy lekko przygasaja przy mocnym skrecaniu kolami ale tak jak napisalem aku byl prawie rozladowany


to normalne w Vectrze C, że lampy przygasają przy kręceniu
@PeaceUN: tak, tam w środku jest czujnik i coś tam jeszcze. Poczytaj na forum lepiej, ja tylko o tym słyszałem, u mnie na szczęście wszystko jest w porządku (na razie). Trzeba to też jakoś dopasować do auta, immobilizer masz tam też i tego typu cuda
@PeaceUN: @no_czesc: @MasterOfDisaster7: Miałem kiedyś problem z CIMem w astrze - pytałem tu i tam o regenerację ale ceny zwalały z nóg więc kupiłem używany na alle.... z tym samym numerem (ważne żeby był wylogowany) zamontowałem w mojej astrze i zaprogramowałem (trzeba immo doprogramować, vin i jeszcze jakieś pierdoły, klucze chyba też) Ważne żeby mieć security cod od samochodu. Koszt operacji zamknął się w 120zł + 1h rozbierania, programowania
@PeaceUN: CIM. Problem u Ciebie spowodowany jest zapewne zimnymi lutami, badz uszkodzonym czujnikiem skretu kierownicy. Radzilbym zaniesc CIM do elektronika zeby przelutowal luty, jesli to nie pomoze to wymienilbym czujnik skretu. Jezeli obie operacje nie pomoga, to czeka Cie wymiana CIM. Mozesz wymienic calosc, lub tez sama plytke elektroniczna. Sprawdz jakie masz oznaczenie CIMa i na podstawie tego poczytaj w internecie jaki CIM mozesz zalozyc zeby ewentualnie obnizyc koszty i jego