Wpis z mikrobloga

Wywołałem może jakiegoś mirka mechanika? Mam swoją niezniszczalną, lecz trochę pordzewiałą audi a3 1.9 tdi 90km PD i od zakupu czułem, że turbo coś nie tak pompuję. Mam też octavie 1.9 tdi też PD ale 110 ze zmienną geometrią i tam czuć, że auto dmucha. Ostatnio wyciągałem cały kolektor ssący, turbo. Kolektory tradycyjnie zasrane więc je wypaliłem, turbo luzów ogromnych nie ma, powiedziałbym że znikome. EGR tak samo wyczyściłem i zaślepiłem, wymieniłem do tego n75, bo mi przeładowywało i lepiej jeździ, ale wiem, że coś jeszcze ją osłabia/blokuje. Ostatnio jednak wywaliło niedoładowanie więc się zagłębiłem w silnik i odkryłem luz na króćcu od pompy vacum. Na nówkę mnie nie stać, a wymienić na razie też nie chcę, bo niedługo oddaje na wymianę rozrządu a wiadomo, że w tym silniku tani nie jest. I tu moje pytanie, stawiam, że jeśli jest luz to ucieka ciśnienie więc turbo też mniej dostanie, czyli to może być problem, bo wszystko inne sprawdzone/wymienione/naprawione. Czy sposób z ponownym wbiciem króćca, zaklepaniem tej aluminiowej osłony + 2 warstwy poxyliny coś by ją naprawiło?

#samochody #tdi #audi #vw #diesel #mirekhandlarz #mechanikasamochodowa #mechanika #starerumple
  • 6
Można uszczelnić vacum w sposób o którym piszesz, do sprawdzenia przepływomierz , czujnik ciśnienia doładowania, węże od turbo, węże podciśnienia ew ich podłączenie.