Wpis z mikrobloga

Witajcie Mirki!

;tldr Robie gre i chce sie pochwalić

Razem z @PanDenat podczas compo 8h na IGK w Siedlcach (kwiecień 2015) zrobiliśmy grę. Pomysł spodobał nam się na tyle że postanowiliśmy pomysł rozwinąć a grę wydać. Greenlight udało nam się przejść w sierpniu w 3 tygodnie. Zdziwiło nas to trochę bo byliśmy w 40% do top 100.

Assassins vs Pirates to wieloosobowa zespołowa bijatyka. Bitwa rozgrywa się na areanch, podobnie do Super Smash Bros, Gangs Beast czy Duck Game. To co wyróżnia naszą grę to unikalny gameplay! W taką grę jeszcze nie graliście. ( ͡ ͜ʖ ͡)


Grę robimy z myślą o graniu "kanapowym" razem ze znajomymi przed dużym ekranem. Nie oznacza to, że będąc samemu w domu nie będzie można pograć, ponieważ jest możliwość gry przez internet.
Będziemy starali się też wypchnąć grę na Xbox One ale to dopiero po PC.

Obecnie jesteśmy na etapie pierwszych beta testów i planujemy ją wydać w styczniu.

Spośród osób plusujących do końca tego roku zostaną rozlosowane 3 klucze Steam do Assassins vs Pirates
Przy kolejnych wpisach także będziemy rozdawać klucze więc zachęcam do śledzenia ( ͡º ͜ʖ͡º)


#gamedev #unity #unity3d #gry #steam #rozdajo #cebuladeals

______________________

#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić!
Aktualnie pracujemy przy swojej pierwszej produkcji #assvspirates
draculeq - Witajcie Mirki!

;tldr Robie gre i chce sie pochwalić

Razem z @PanDen...

źródło: comment_pJymQaJDV7SpFD5lPAl4nm8aN7aMzO3E.gif

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • 1
@loginek0: co raz nadziewamy sie na rzeczy ktore nam przeszkadzaja i tkie ktore sa niewygodne. Nastepny projekt robimy w UE4. Wyswietlenie logo silnika w zamian za darmowy silnik to dobry deal. $$ na licencje nie mamy bo chcemy sami swoimi silami rozwinac nasz biznes a zrodel dochodow brak
  • Odpowiedz
@draculeq: hej, właśnie ostatnio rozmawiałem z pewnym "znajomym" opowiedział mi waszą historię, powodzenia, żeby plany i założenia finansowe się spełniły, jeden z was to podobno niezły pracoholik który może kodować 24/7 ( ͡º ͜ʖ͡º) pozdrawiam
  • Odpowiedz
@draculeq: Siemanko przede wszystkim powodzenia. Ale co do unity to oczywiscie ma swoje fuckapy ale nie widze w UE4 alternatywy dla Unity przy 2D . Weź pod uwagę choćby szybki port do mobilek albo xboxa. Ostatnie wersje crash za crashem ale pracuje juz od dluzszego czasu w unity i w sumie rozwinalem troszke jego mozliwosci przez wlasne silniki i pluginy i daje rade na razie.
  • Odpowiedz
@minusuj: Dzięki :) Tiaa jest taki jeden ( ͡º ͜ʖ͡º)

@cometa93: Hej, do czasu wypuszczenia gry dałem sobie bana na naukę innych rzeczy więc research trochę leży ale po tym co znajomi robią nie wygląda żeby było gorzej :). W Unity też trochę czasu już dłubię i wiem że robienie czegokolwiek dobrze polega na zrobieniu tego samemu, od zera...

@Vorland: U mnie działa (
  • Odpowiedz