Wpis z mikrobloga

Mireczki z #warszawa, naczelny suchoklates tego portalu postanawia zawładnąć światem, ale zanim to zrobię to polećcie jakieś siłownie, jakieś północne rejony - im dalej na północ tym w sumie lepiej. Dobrze by było, żebym na początku dostał jakąś pomoc od jakiegoś trenera - dieta, plan treningowy, jak wykonywać ćwiczenia - jestem w tym zielony, a poprzednio do jednej z sieciówek się zraziłem, bo takowej nie dostałem, trenerów żadnych na sali nie było i w sumie to siedziałem tam z miną "co ja tu #!$%@? robie".

s4 i pure odpadają raczej

#silownia #mikrokoksy
  • 16
@jenerau:
A ja bym cię raczej zachęcił do tego, żebyś zaczął myśleć o swojej siłowni, domowej. Za to, co wydasz w ciągu roku na karnety możesz sobie zrobić na własność fajną siłownię. Blisko i swojsko.
Technikę ćwiczeń można znaleźć na necie ( Knife z body-factory, eliott hulse, clarence, alan thrall, candito )
później nagrać fonem i wrzucić np. na mirko, reddita. Ktoś oceni, pomoże.
Tu masz wszystko na tacy podane -
Polecam zdrofit albo go fitness. Na obu są trenerzy ktorzy pokażą podstawy. Na go fitnes jest mniejszy tłok i nowszy sprzęt (dodatkowo mają dobrą szatnie i prysznice). Ale prawda jest taka że do rozpisania treningu pod ciebie i diety to raczej trener personalny. Choć zdarzają sie wyjatki i czasem etatowi trenerzy poswiecaja nowemu dużo czasu.
@grski: dzięki, ale raczej odpada. Mieszkam w bloku i żeby zrobić cokolwiek konkretniejszego to musiałbym przenieść swój pokój do kuchni :D a w pokoju zrobić siłownie. Nie mam zbyt wiele miejsca, a lubię porządek i zbyt wiele żelastwa będzie mi przeszkadzać w codziennej wegetacji ( ͡° ͜ʖ ͡°) no i co do techniki, to generalnie nie mam jej w ogóle, a jak myślałem, że coś robię dobrze