Wpis z mikrobloga

@BankSMART:
Witam, wczoraj w nocy chciałem wykonać przelew z Smart Konta oszczędnościowego na Smart Konto poprzez aplikacje mobilną. Niby wszystko w porządku ale mimo tego że na telefonie było prowizja "0 zł" to pobrało mi z konta pieniądze.
No i operacja wykonała się 3 razy (mimo że chciałem raz), próbowałem ją cofnąć na stronie internetowej ale przycisk "usuń" nie działał.
Więc takim sposobem jestem do tyłu o 15 zł ( ͡° ʖ̯ ͡°).
Jest jakaś szansa na proste odzyskanie pieniędzy czy trzeba się pogodzić ze stratą ? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 1
  • Odpowiedz
Prosimy złożyć reklamację w COK na ilość przelewów. Jeśli chodzi i pierwszy przelew serii wykonanych to jest on darmowy w przypadku, gdy nie był wykonany żaden w danym miesiącu, więc jeśli był pierwszym to również opłata będzie zwrócona.
  • Odpowiedz