Wpis z mikrobloga

@herejon: jeżeli utworzyles obiekt jako lokalny (tak jak w tym programie), to obiekt znajduje się na stosie i jego czas życia jest zarządzany automatycznie. Obiekt kasuje się sam. Jeżeli chcesz zarządzać jego pamięcią przez delete, to musisz go utworzyć instrukcją new. Jeżeli chcesz go zwalniać przez free, to utwórz go przez malloc (ale tego ostatniego w c++ nie polecam).

Jeżeli chcesz zrozumieć dlaczego tak jest, to poczytaj o tym, jak działa
@rfree: Tak, ale obiekt klasy wskazujący na klasę w klasie tez można ;/ to przecież lista jedno kierunkowa


@herejon: Nie, w liście jednokierunkowej masz obiekt klasy w której jest zmienna typu wskaźnikowego która pokazuje na obiekt klasy. (lub ew. na nullptr).

Mylisz pojęcia, to się po prostu nazywa "wskaźnik na obiekt klasy", a nie "na klasę" - to drugie to (nie dokładny) skrót myślowy.
@rfree: tak :D To chciałem wczoraj powiedzieć :P
Bo tak mi nie pasowało, skoro nie mam konstruktora pustego to jak to się by tworzyło, no i tworzyło by się w nieskończonośc :P