Wpis z mikrobloga

@tom1988: oba są laserowo skanowane i z tego co można zobaczyć na yt wyglądają niemalże identycznie. Więc to bardziej kwestia tego z jakiej gry fizyka pasuje ci lepiej. Wersję z ac mogę polecić z czystym sumieniem.
  • Odpowiedz
@tatwarm: @pazdzioch564:
Grałem w iracing na kierownicy logitech driving force gt. Uznałem, że jestem za słaby, bo po 250 kółkach na laguna seca mazda mx-5 niestety mój rekord okrążenia był 2-3s za standardem u tych, którzy grali online - teraz winię za to brak sztywnego stołu, na którym mógłbym szarpać mocniej kierownicą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W assetto corsa na kierownicy niestety nie grałem, ale jej
  • Odpowiedz
@lawicko: gralem i wg mnie byla ultra trudna tzn jadac na granicy przyczepnosci jak pewnie wiesz jest hardkor. Z drugiej strony wg mnie realistycznie wyglada p czas okrazenia toru - delikatne bledy, zle punkty hamowania, za duzy uslizg osi etc i brakuje sekund do czolowki. Wydaje mi sie ze fizyka jest przesadzona w iracing.
  • Odpowiedz
@tom1988: Ja w tej grze w ogóle nie czuję granicy przyczepności i przenoszenia masy, ostatnio trochę tam pojeździłem i jakieś dziwne spiny mi się przytrafiały przy niskich prędkościach ~70km/h.
  • Odpowiedz
@lawicko: Ostatni raz grałem dwa lata temu, ale z tego co pamiętam to chyba też miałem problem z wyczuciem samochodu na driving force gt - myślałem, że to wina stołu (mała sztywność, nie mogłem szarpać) i samej kierownicy.
  • Odpowiedz