Aktywne Wpisy
marv0oo +8
PZW wykopki. Jakiś "miły pan" mnie zgłosił za mówienie o tym za co Reporterek siedział w więzieniu i garowałem za to tydzień
Pozdrawiam Cię serdecznie kolego, żeby ci zrobili to za co reporterek garował ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#famemma
Pozdrawiam Cię serdecznie kolego, żeby ci zrobili to za co reporterek garował ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#famemma
MajsterZeStoczni +49
Zmagam się od ponad 20 lat z depresją, Moja matka kończy za kilka dni 60 lat. Kupiłem jej smartwatch i oprócz tego stwierdziłem, że zrobie coś sam,od lat wiedziałem, że lubi Słoneczniki van Gogha, to namalowałem po swoemu
#depresja #tworczoscwlasna
#depresja #tworczoscwlasna
Moim wnioskiem jest fatalne, leniwe podejście już na poziomie projektowania gry i lokacji. Mam wrażenie, że to konflikt pomiędzy pragmatyzmem Black Isle a artystycznym podejściem bethesdy. Można to zauważyć przede wszystkim w sposobie budowy mapy i rozmieszczeniu lokacji.
na pytanie "czemu w tym miejscu mają obóz bandyci" Bethesda odpowiedziała by pewnie "czuliśmy, zę gracz pomiędzy punktem A i B potrzebować będzie dodatkowego bodźca, więc stwierdziliśmy że walka w tym miejscu będzie dobrym pomyslem, w dodatku może tu uzupełnić zapasy i zebrać trochę materiałów do budowy".
Na to samo pytanie Black Isle odpowiedziało by pewnie "Mają pod ziemią kompleks jaskiń z pitną wodą oraz są stosunkowo niedaleko wioskę A, którą mogą cyklicznie napadać, niedaleko jest też szlak handlowy dzięki czemu opłaca im się tu stacjonować"
Widać strasznie ze Bethesda zrezygnowała z budowy świata na rzecz budowy GRY. Gra ma być grą wygodną z perspektywy gracza a nie z perspektywy żyjących w niej postaci co odbiera światu efekt bycia żywym.
Dotyka to również aspektu stereotypowego podejścia "czarno-białęgo" do zamieszkujących pustkowia istot. Supermutanci nie są już w miarę inteligentną rasą, zostali przerobieni na post apokaliptycznych ogrów którzy ZJADAJĄ ludzi (sic!). Przecież to kanibalizm w zasadzie.
To samo raidersi i ich sado-masochistyczne zapędy to ozdabiania jadalni i salonu fragmentami ludzkich ciał. Miało być strasznie i sadystycznie a wyszło karykaturalnie bo w praktyce przecież rozwijał by sie u nich tylko smród i choroby i wyginęli by sami.
#fallout #fallout2 #fallout3 #fallout4
Na pewno im zagraża ! Za to zlewka totalna że jakieś 50 m obok żyją 2 DeathClawy, banda gouli, ze
@robvan: Mi tego brakuje w każdej grze bethesdy. w NV dali chociaz .223 w postaci "That Gun" ale bez modów brakuje wielu ciekawych broni.
Brak intuicji rozmieszczenia postaci, Dukov w F3 umiejscowiony obok bandytów; dlaczego nie został zarżnięty podczas baraszkowania z "Wisienką"?
Dalej, z nikąd zaminowany most nieopodal
"Nabij kasę na dobrej marce"? Trudno mi w to uwierzyć.
Bunker Hills - bardzo mała osada w środku terytorium
Po części w Fallout 4 widzę inspirację, jeśli chodzi o wykreowany świat. Ta miejscowa epickość, te widoki, gdzie można się zatrzymać i popatrzeć lub też łupnąć screena. Co z tego skoro wszystko z bliska traci jakikolwiek koloryt.
Dlaczego odebrali to uczucie samotności na szlaku? Co pięć minut trafiamy na nowe hordy przeciwników.
Kolejna sprawa - ta gra jest
@DrakePL: Nie było nauczką co widać w F4. NV było pobocznym projektem, spin-offem zleconym zewnętrznemu studiu bo Bethesda skupiala sie na Scrollsach.
Nie tylko fabuła była tam lepsza (ale umówmy się, NV nie jest przykładem geniuszu - jest po prostu OK i trzyma sie kupy) ale przede wszystkich wplyw gracza na świat. Można było podejmować decyzje które
Zauważ, że F:NV był przyjęty cieplo zarówno prez fanów starych Falloutów jak i przez dużą część nowych graczy post-trójkowych. Co zrobiła bethesda? Wywalila do kosza niemal WSZYSTKIE rozwiązania z NV.
Czy z zazdrości i zawiści czy z innego powodu? Nie wiem.