Aktywne Wpisy
Mam pytanie co do hipoteki i JDG, jako programista ~30k na fakturze, z zaledwie 3 letnim doświadczeniem, będący nadal na studiach, a jeszcze parę lat temu mającym kredyt studencki i stypendium socjalne.
Zacząłem w tym roku JDG i wszedłem na ryczałt 12%. Z tego co wiem taki ryczałt prawie dyskwalifikuje z hipoteki. Kiedyś będę chciał wziąć kredyt – mogę tymczasowo zmienić ryczałt na inne rozwiązanie podatkowe żeby zmaksymalizować zdolność.
Czy przy ocenie
Zacząłem w tym roku JDG i wszedłem na ryczałt 12%. Z tego co wiem taki ryczałt prawie dyskwalifikuje z hipoteki. Kiedyś będę chciał wziąć kredyt – mogę tymczasowo zmienić ryczałt na inne rozwiązanie podatkowe żeby zmaksymalizować zdolność.
Czy przy ocenie
bekanasto +98
Moim wnioskiem jest fatalne, leniwe podejście już na poziomie projektowania gry i lokacji. Mam wrażenie, że to konflikt pomiędzy pragmatyzmem Black Isle a artystycznym podejściem bethesdy. Można to zauważyć przede wszystkim w sposobie budowy mapy i rozmieszczeniu lokacji.
na pytanie "czemu w tym miejscu mają obóz bandyci" Bethesda odpowiedziała by pewnie "czuliśmy, zę gracz pomiędzy punktem A i B potrzebować będzie dodatkowego bodźca, więc stwierdziliśmy że walka w tym miejscu będzie dobrym pomyslem, w dodatku może tu uzupełnić zapasy i zebrać trochę materiałów do budowy".
Na to samo pytanie Black Isle odpowiedziało by pewnie "Mają pod ziemią kompleks jaskiń z pitną wodą oraz są stosunkowo niedaleko wioskę A, którą mogą cyklicznie napadać, niedaleko jest też szlak handlowy dzięki czemu opłaca im się tu stacjonować"
Widać strasznie ze Bethesda zrezygnowała z budowy świata na rzecz budowy GRY. Gra ma być grą wygodną z perspektywy gracza a nie z perspektywy żyjących w niej postaci co odbiera światu efekt bycia żywym.
Dotyka to również aspektu stereotypowego podejścia "czarno-białęgo" do zamieszkujących pustkowia istot. Supermutanci nie są już w miarę inteligentną rasą, zostali przerobieni na post apokaliptycznych ogrów którzy ZJADAJĄ ludzi (sic!). Przecież to kanibalizm w zasadzie.
To samo raidersi i ich sado-masochistyczne zapędy to ozdabiania jadalni i salonu fragmentami ludzkich ciał. Miało być strasznie i sadystycznie a wyszło karykaturalnie bo w praktyce przecież rozwijał by sie u nich tylko smród i choroby i wyginęli by sami.
#fallout #fallout2 #fallout3 #fallout4