Wpis z mikrobloga

Ale mnie dzisiaj z rana chińczyk wkrwił.
12 września 2015 kupiłem i zapłaciłem za szkło hartowane do telefonu z #aliexpress
Zaraz przed końcem ochrony założyłem spór i wysłałem do niego wiadomość. Prosił o wyłączenie sporu obiecywał że na pewno dostanę, że przedłuża mi ochronę i żebym dał mu jeszcze 2 tygodnie - zgodziłem się. Po upływie 2 tyg, dalej nie było towaru więc ponownie napisałem do niego wiadomość i od nowa założyłem spór. Po 2 dniach skasował spór (nie wiedziałem że tak mogą) z opcją że nie wypłaci mi refunda. W kwote refund wpisał $0.00 i dopisał abym sprawdził swoją skrzynkę pocztową bo czasami listonosze zostawiają w skrzynce xD (no tak, na pewno nie zaglądam do swojej skrzynki na listy.. aha)
Była opcja escalate dispute więc ją wybrałem i zobaczymy co z tego będzie. Przy tej opcji sprawie mają się przyjrzeć "władze" aliexpress. W automatycznej odpowiedzi po inicjacji tej formy sporu, AE zapewnili mnie abym się nie martwił bo na pewno dostanę kasę z powrotem jeżeli przez 60 dni nie otrzymam towaru. Dzisiaj mija 77 dni jak ciągle czekam na przesyłkę.

#zakupy #problemyzakupowe #skosnoocy #zakupyinternetowe
  • 4