Wpis z mikrobloga

@pitu-pr: Śpieszę z odpowiedzią, najbrzydsze to akurat jest seria 1 zresztą kwestia gustu. Lampy cóż były numerem jeden na mojej liście do zmiany po zakupie bo wybór akurat jest spory od klasycznych po przyciemnione czarne, ale jak to zwykle bywa po 3 dniach mi przeszło. Szukałem długo coupe ale takiego szrotu spawanego z 4 to dawno nie widziałem jak wtedy. I tak jakoś przypadkiem ten się nawinął fajne wyposażenie wygodne kubłowe
  • Odpowiedz
@DubStep_Gun: Jak mogłem pominąć tak istotną dla bmw informację ( ͡° ͜ʖ ͡°) 214000 tyś mil morskich. Oficjalnie przebieg autentyczny ale ja się pod tym nie podpiszę. Przy zakupie gość który sprawdzał mi auto rozkręcał licznik, żeby sprawdzić czy nie gmerane do tego oczywiście komp no i wszystkie usterki występujące przy 200.000 wystąpiły przy 200.000
  • Odpowiedz
@sir_pszemek: Rozrząd strzelił przy 200.000 wtedy jeszcze naiwny wierzyłem że, rozrząd na łańcuchu rzecz niezniszczalna. Aż do przyjazdu na serwis gdzie dwa inne n42b18 stały na to samo( ͡° ͜ʖ ͡°). Potem walnęły jeszcze oba vanosy, wymieniłem potem tylko silniczek od valvetronica i od tamtej pory nie miałem więcej problemów
  • Odpowiedz
@sir_pszemek: wczoraj strzelił czujnik wałka rozrządu ( ͡° ͜ʖ ͡°) naprawiłem ale ogólnie wymieniłem w tym aucie już chyba wszystko co się mogło zepsuć. Rozrząd, oba vanosy, valvetronic, pompa paliwa, pompa vacum, czujnik wałka, misa olejowa razem z uszczelkami, błąd airbag (poduszka, napinacz pasa) wszystkie cewki, czujnik oleju.
  • Odpowiedz
@seryjny__samobojca: to fest. jak pisalem wczesniej, moj totalnie bezawaryjnie a mam go rok. oleju nie bierze, czasami zapali sie check engine czy cos ale po chwili gasnie. kupilem go od mojego mechanika doinwestowany, z przebiegiem 260kkm
  • Odpowiedz