Aktywne Wpisy

PoItergeist +243

yourgrandma +23
W ankiecie dotyczącej XXXIV edycji #wykopoweprzeboje wybraliście na kategorię przeboje folkowe. Podawajcie w komentarzach swoje propozycje na utwory do konkursu.
WAŻNA PROŚBA:
Jak chcecie wstawić kilka piosenek to błagam nie w postaci listy (nawet z linkami) tylko jako pojedyncze komentarze.
WAŻNA PROŚBA NR 2:
Starajcie się sprawdzić przed dodaniem, czy ktoś już waszej piosenki nie dodał wcześniej, polecam ctrl+f (i tak nie posłuchacie...)
#muzyka #folk
WAŻNA PROŚBA:
Jak chcecie wstawić kilka piosenek to błagam nie w postaci listy (nawet z linkami) tylko jako pojedyncze komentarze.
WAŻNA PROŚBA NR 2:
Starajcie się sprawdzić przed dodaniem, czy ktoś już waszej piosenki nie dodał wcześniej, polecam ctrl+f (i tak nie posłuchacie...)
#muzyka #folk





Są tu jakieś mirki które konkretnie ogarniają działanie operatora -> ? :P
@zimny_stolec: są.
A co, chciałbyś zadac pytanie?
#pdk
@zimny_stolec: no a jak inaczej? Musi zdereferencjowac (co za słowo) kontener i potem dopiero może wywoływac na obiekcie
@zimny_stolec: pytasz, czemu zeby przeprowadzic operacje na obiekcie zwracanym przez pierwsza operacje trzeba najpierw wykonac pierwsza operacje?
@edgar_k: zdereferować?
@zimny_stolec: Domyślnie, operator
->jest skrótem notacyjnym, działającym tak żea->boznacza(*a).b. Przy przeciążeniu, wymusza się sprowadzenie obiektu do zwykłego wskaźnika, i wtedya->boznacza*(a.operator->()).b.A tak ogólnie, to wstaw sobie zamiast unique poitera zwykły wskaźnik, zamień sobie użycie
_->_na*(_)._i ci wyjdzie, czym to się różni.Ten operator to chyba najgorzej zdefiniowany operator po operatorze postinkrementacji.
Jednak to nie przeszkadza bo chainowanie pointerów to coś czego powinno się unikać w C++.
operator->używa się tylko wtedy kiedy obiekt ten jest rodzajem wskaźnika. Tworzenie wskaźnika do wskaźnika nie jest prawidłowym rozwiązaniem. Czemu unique ptr nie może być w A? jeżeli dlatego że masz wiele typów to zrób szablontemplate< template class PointerHandler = std::unique_ptr > class A.Jeżeli się opakowuje wskaźnik to zazwyczaj klasa ma się zachowywać jak on.
std::unique_ptrudający iterator:template class PointerHandler = std::uniqueptr > class IteratorReferenceWrapper;
Ai tak zamierzasz zrobić unique, więc prościej zrobićnoncopyable(delete na kopjującym i operatorze przypisania). Jeżeli zamierzasz go zrobić sharable to IteratorReferenceWrapper i tak ci jest potrzebny, ale nie koniecznie na klasę tylko na konkretny iterator.