Wpis z mikrobloga

@jan-sulim: Developerzy ogranczają, nie ma sztywnego ograniczenia ze strony softu w konsoli. Np taki Star Wars Battlefront działa w 60fps na PS4 (i chyba XB1). Ale to wyjątki. Z reguły jednak konsole nie dają rady wyświetlić tylu więc się tnie FPSy (gracze się przywyczaili do 30) aby zachować lepszą grafikę czy rozdzielczość.
@kulmegil: Star Wars działa w 900P na PS4 w 60FPS i szczerze mówiąc nie ma dużej różnicy między FHD a 900P ale między klatkami już jest 30 vs 60 i gra się o wiele lepiej na 900P/60FPS. Obecnie ogrywam TLoU i nie wyobrażam sobie tej gry w 30FPS. To samo tyczy się Killzone. W 60FPS to po prostu bajka ale przesiadka do 30FPS boli.
@Invar: z calym szacunkiem ale jak 60 fps to dla Ciebie bajka to chyba nie widziales gier w 120 czy 144 fpsach na PC... I uprzedzajac pytania, miedzy 60 a 120 fps jest widoczna golym okiem roznica. Miedzy 120 a 144 juz nie tak bardzo.