Wpis z mikrobloga

Bo to Bethesda, więc trzeba narzekać.

@Jednobrewy: Trzeba. Świetne FO1 i FO2 to nie Bethesda. Z FO3 jedynym elementem wartym uwagi było "New Vegas" - też nie Bethesda. Wnioski są oczywiste.
  • Odpowiedz
Bethesda to królowie gier w postaci The Elder Scrolls. Lepszej rekomendacji nie trzeba

@Jednobrewy: The Elder Scrolls to słaba rekomendacja. Wolałem Betrayal at Krondor od Daggerfalla, a potem Fallouty.
W 2015? Age of Decadence i Divinity: Original Sin. Żaden z tych hitów nie jest Bethesdy.
  • Odpowiedz
@void1984: Morrowind i Skyrim. Dwa najlepsze RPGi w historii (przynajmniej z widoku pierwszej / trzeciej osoby). Divinity nowe jest całkiem niezłe. AoD to odwołanie się do sentymentów, bo ludziom tęskno za Baldurem czy Tormentem.
  • Odpowiedz
Morrowind i Skyrim

@Jednobrewy: Spodziewałem się tu raczej Daggerfalla. Morrowind i Skyrim oferowały głównie bezkonkurencyjną grafikę. Na tym samym zrobili FO3.

AoD to odwołanie się do sentymentów

Grałeś? On nie ma zupełnie nic wspólnego z Baldurami. W zasadzie to jest ich zupełnym przeciwieństwem.
Do Baldurów odwołue się "Pillars of Eternity" Obsydiana.
  • Odpowiedz
@Jednobrewy: No to taka sobie rekomendacja. Oblivion tragicznie beznadziejny. Morrowind był ok. Skyrim był fajny ale nikt nie chce drugiego skyrima w świecie F4, bo to kompletnie nie pasuje.

Ogólnie nie zrozumiem tych dialogów gdzie wybiera sie skrócony jej opis do kilku słów. WIELOKROTNIE myślałem że moja postać powie coś innego niż powiedziała bo ni c---a nie dalo się z tej krótkiej podpowiedzi wywnioskować kontekstu. Często w Dragon age najnowszym
  • Odpowiedz
@void1984: Nie, nie grałem. Pooglądałem i poczytałem i wywnioskowałem, że stworzyli to jak w stylu Path of Exile. Niszowa konkurencja, która znajdzie wierne grono fanów, ale nigdy nie będzie tytułem hitowym. Wystarczyło mi to do oceny.
@Loloman: Oblivion nie wyszedł, to prawda. Morek był genialny, Skyrim raził swoim ogromem i otwartościa. Ja chętnie przyjmę F4 jako Skyrima na sterydach ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dialogi
  • Odpowiedz
replayability? fallout? wybierz jedno


@L-Dogg: Pewnie co kto lubi, ale ja często w zimowe wieczory wpadalem na pomysl: "hmm a moze pograc w fallouta jako uzalezniony od Jetu naukowiec-s------l" i tak tez kreowalem postac.
  • Odpowiedz
@Loloman: To wszystko przez Mass Effect, tam to wszystko się zaczęło. Chodziło o to żeby gracz nie musiał czytać i potem słuchać tego samego drugi raz, to była wtedy pierwsza gra BioWare z pełnym dubbingiem głównego bohatera i tak sobie wymyślili. Jako że ME był grą liniową to taki system zachęcał też do zagrania ponownie, ale też do masy quicksave'ów bo nigdy nie było wiadomo co znów Shepardowi o--------i, i
  • Odpowiedz
@kalpaucjusz: Niby ma to jakis sens. Ale to niech zostawią opcję, np albo wybór jak w ME, albo zwyczajny (przecież dorobienie takiego wyboru że dialogi mogą być w takiej albo takiej formie to przecież naprawdę malutko dodatkowej roboty). Wolę najpierw dialog przeczytać, a potem go przesłuchać niż domyślać się co powie bohater po tych dupnych krótkich informacjach w kółeczku.
  • Odpowiedz
@Invar:
Nie rozumiesz najnowszego systemu. Pod każdą emotką skrywa się tak długa opcja dialogowa jak to miało miejsce w FNV ale nie czytana, lecz SŁUCHANA. Zamiast to czytać będziesz to słuchać.

  • Odpowiedz
Nie, nie grałem. Pooglądałem i poczytałem i wywnioskowałem, że stworzyli to jak w stylu Path of Exile.

@Jednobrewy: Path of Exile to hack'n'Slash, a AoD to RPG nastawiony na opowieść. Zwłaszcza gdy grasz różnymi postaciami i widzisz jak ich drogi się ze sobą przeplatają.
  • Odpowiedz