Wpis z mikrobloga

Myślałem, że będzie ciężej ze schowaniem interfejsu.

W głowie już miałem pętle po wszystkich elementach i zmianę alfy, bo tak na szybko nie widziałem aby Canvas miał widoczną możliwość czegoś takiego.

Na szczęście wystarczyło dodać CanvasGroup i o to mamy pole Alpha :)

Tych którzy już obserwowali #dm3d i tych którzy chcą być informowani dalej na temat tej apki zapraszam do nowego tagu:

#drawingmachine3d (Premiera myślę, że na dniach :))

Bonusowy GFY http://www.gfycat.com/YellowJampackedBorzoi

#gamedev, #unity3d
dieow - Myślałem, że będzie ciężej ze schowaniem interfejsu. 

W głowie już miałem ...

źródło: comment_ugfKhA2W5K1k8rdWsiFGPj87SovvW1Af.gif

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Marpop: Taka dla zabawy symulacja można powiedzieć. Ustawiasz sobie prędkość obrotu kuleczek wokół siebie, a ostatnia zostawia ślad :)
  • Odpowiedz
@sortris: Racja :) w sumie nie powinno być ciężko dostosować tego do VR, bo to chyba głównie widok z dwóch różnych kątów? (Tzn. może za rok ;D)
  • Odpowiedz
@dieow: W Unity3D masz przy konfiguracji builda przed kompilacją taki haczyk "VR Enabled" i tworzy Ci interfejs okularowy od razu :D ale nie sprawdzałem, czy działa
  • Odpowiedz
@dieow:
ja kiedyś pobrałem Assety od Google do Cardboarda i nie jestem pewien co do podzielonego ekranu ale na pewno obslugiwalo się to altem + myszką co miało imitować ruch głowy
  • Odpowiedz