Wpis z mikrobloga

Od dzisiaj Sony to dla mnie #!$%@? podmarka podchodząca pod śmieci.

Mój różowy wziął telefon na abonament w #play. A dokładnie Sony Xperia M4 Aqua.

Wszystko elegancko działa. Następnego dnia podłącza telefon pod ładowarkę (żeby nie było, oryginalną) i po 15 minutach nagle na ekranie pojawił się czarny pasek. #!$%@? u niej ostry, ale uspokoiłem sytuację i kazałem jej oddać telefon na gwarancję. Mijają dwa tygodnie i dzwonią do niej "No przepraszam, ale nasza gwarancja nie uznaje uszkodzonych ekranów, zapłać 380 zł albo żyj z tym gównem xD". #!$%@? x2 i decyzja, że powalczę w jej imieniu mailowo z Gówny. W międzyczasie telefon wraca z serwisu. Odpalamy go i co? #!$%@? wrócił w jeszcze gorszym stanie (załączam zdjęcie). Przecież to są #!$%@? jakieś kpiny. Jawne śmianie się w twarz właścicielowi. To tak jakby ci powiedzieli "Sorry, #!$%@?łeś hajs na nowy telefon ale ci nie naprawimy xD".

#sonycwel #sony #android #telefony
laress - Od dzisiaj Sony to dla mnie #!$%@? podmarka podchodząca pod śmieci.

Mój r...

źródło: comment_o9B2JkgB4bTMFtHEs77ytFJOSZEfhKp5.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ch1nczyk: w sensie Play nie musi wymieniać telefonu na nowy, napisałes tak jakby to było obligatoryjne. ;)

Ja jednak polecam moja drogę, będzie łatwiej i być może szybciej. Jeśli tego co serwis spieprzyl nie ma w karcie oddania do naprawy to praktycznie ma wygraną. Play w takich sytuacjach nakazuje serwisowi usunięcie usterki, ale po dupie dostaje niestety konsultant, który tego nie opisał.
  • Odpowiedz
@ch1nczyk: głupoty opowiadasz. Play nie musi nic wymieniać na nowe. Telefon zostanie wysłany do tego samego serwisu, serwis stwierdzi uszkodzenie mechaniczne i salon odpowie, że ekspertyza wykonana przez niezależny serwis wykazała uszkodzenie mechaniczne i reklamacja z tytułu rękojmi/niezgodności jest niezasadna.
Wyjątkiem jest brak odpowiedzi w ciągu 14 dni - wtedy muszą uznać reklamację.
  • Odpowiedz
@domos14: Nie zaczynaj dyskusji od inwektyw - nie widziałem żebyś zabrał do tej pory głos w dyskusji, a w szczególności zaporponował rozwiązanie?

To, że Play tak zrobi, jest prawie pewne. W tym kraju niestety nie ma dostatecznej kultury serwisu i wymiany jakiegokolwiek sprzętu. Jak być może zauważyłeś, droga rękojmi jest w tym momencie jedyną drogą któa pozostała do wykorzystania, niezależnie od tego czy Play ją uzna czy nie (wszyscy wiemy
  • Odpowiedz