Aktywne Wpisy
Gours +146
Wystarczyło odsunąć PiS od władzy i od razu mamy pozytywny impuls w gospodarce:
- zmniejszenie inflacji
- zmniejszenie bezrobocia
- mocny wzrost PKB (w 2023 było 0,2%, teraz raczej ponad 3%)
- drastyczny spadek luki vatowskiej (Tusk nie pozwala kraść) - z 15% to jednocyfrowego wyniku
- zmniejszenie inflacji
- zmniejszenie bezrobocia
- mocny wzrost PKB (w 2023 było 0,2%, teraz raczej ponad 3%)
- drastyczny spadek luki vatowskiej (Tusk nie pozwala kraść) - z 15% to jednocyfrowego wyniku
programista30k +491
Plusuje każdy, kto więcej niż raz dał sie wydymać na hajs w biedrze przez:
- plakietki z nieaktualnymi promocjami
- ceny podane za zakup 2 lub więcej sztuk
- produkty które finalnie mają inną cene niż na plakietce pod nimi
Zobaczymy
- plakietki z nieaktualnymi promocjami
- ceny podane za zakup 2 lub więcej sztuk
- produkty które finalnie mają inną cene niż na plakietce pod nimi
Zobaczymy
Mój różowy wziął telefon na abonament w #play. A dokładnie Sony Xperia M4 Aqua.
Wszystko elegancko działa. Następnego dnia podłącza telefon pod ładowarkę (żeby nie było, oryginalną) i po 15 minutach nagle na ekranie pojawił się czarny pasek. #!$%@? u niej ostry, ale uspokoiłem sytuację i kazałem jej oddać telefon na gwarancję. Mijają dwa tygodnie i dzwonią do niej "No przepraszam, ale nasza gwarancja nie uznaje uszkodzonych ekranów, zapłać 380 zł albo żyj z tym gównem xD". #!$%@? x2 i decyzja, że powalczę w jej imieniu mailowo z Gówny. W międzyczasie telefon wraca z serwisu. Odpalamy go i co? #!$%@? wrócił w jeszcze gorszym stanie (załączam zdjęcie). Przecież to są #!$%@? jakieś kpiny. Jawne śmianie się w twarz właścicielowi. To tak jakby ci powiedzieli "Sorry, #!$%@?łeś hajs na nowy telefon ale ci nie naprawimy xD".
#sonycwel #sony #android #telefony
Ja jednak polecam moja drogę, będzie łatwiej i być może szybciej. Jeśli tego co serwis spieprzyl nie ma w karcie oddania do naprawy to praktycznie ma wygraną. Play w takich sytuacjach nakazuje serwisowi usunięcie usterki, ale po dupie dostaje niestety konsultant, który tego nie opisał.
Wyjątkiem jest brak odpowiedzi w ciągu 14 dni - wtedy muszą uznać reklamację.
To, że Play tak zrobi, jest prawie pewne. W tym kraju niestety nie ma dostatecznej kultury serwisu i wymiany jakiegokolwiek sprzętu. Jak być może zauważyłeś, droga rękojmi jest w tym momencie jedyną drogą któa pozostała do wykorzystania, niezależnie od tego czy Play ją uzna czy nie (wszyscy wiemy