Aktywne Wpisy
![abuk123](https://wykop.pl/cdn/c3397992/abuk123_vNN4vqKa1y,q60.jpg)
abuk123 +39
![niochland](https://wykop.pl/cdn/c3397992/niochland_gsiYnUfkzI,q60.jpg)
niochland +129
MIRASY #chwalesie!
Rok temu wleciało kilka punktów karnych, ale od tego czasu - nic! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wiecie co to oznacza? Czyste konto! #chwalesie
Co poradzę, lubię #!$%@?ć
#pokazmorde
Rok temu wleciało kilka punktów karnych, ale od tego czasu - nic! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wiecie co to oznacza? Czyste konto! #chwalesie
Co poradzę, lubię #!$%@?ć
#pokazmorde
![niochland - MIRASY #chwalesie!
Rok temu wleciało kilka punktów karnych, ale od tego ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/c912c2f5a495a35ce25d1ce2c732784ef9e3c9120de9714aa6d24229d260e679,w150.jpg)
źródło: ja z dupeczką
Pobierz
Mój różowy wziął telefon na abonament w #play. A dokładnie Sony Xperia M4 Aqua.
Wszystko elegancko działa. Następnego dnia podłącza telefon pod ładowarkę (żeby nie było, oryginalną) i po 15 minutach nagle na ekranie pojawił się czarny pasek. #!$%@? u niej ostry, ale uspokoiłem sytuację i kazałem jej oddać telefon na gwarancję. Mijają dwa tygodnie i dzwonią do niej "No przepraszam, ale nasza gwarancja nie uznaje uszkodzonych ekranów, zapłać 380 zł albo żyj z tym gównem xD". #!$%@? x2 i decyzja, że powalczę w jej imieniu mailowo z Gówny. W międzyczasie telefon wraca z serwisu. Odpalamy go i co? #!$%@? wrócił w jeszcze gorszym stanie (załączam zdjęcie). Przecież to są #!$%@? jakieś kpiny. Jawne śmianie się w twarz właścicielowi. To tak jakby ci powiedzieli "Sorry, #!$%@?łeś hajs na nowy telefon ale ci nie naprawimy xD".
#sonycwel #sony #android #telefony
źródło: comment_o9B2JkgB4bTMFtHEs77ytFJOSZEfhKp5.jpg
PobierzTo tak jakbyś wziął nie wiem, Samsunga Ace czy jak się ten podtelefon nazywa
@XAIMEII: O #!$%@? ci człowieku chodzi. Równie dobrze mogłem napisać że "mam problem, ale nie wiem z jakim telefonem, domyślcie się", huh?
Więcej tu. Powodzenia w salonie.
Dwie rady - napisz maila do Sony Polska i przedstaw syuacje i jak bardzi jestes zdegustowany zaisntiała sytuacja, a druga rada - idz do rzecznika praw konsumenta i jego spytaj co zrobic.
@laress: Na drugi raz Soniaków nie kupuj. To firma kpina
Wielu konsultantów po prostu zapomina opisać dobrze usterkę i stan telefonu. Jeśli tak jest to oddajesz jeszcze raz mówiąc, że tego i tego nie było jak oddawales, a na papierze tego też nie ma.
W takim razie, jeśli autorowi zależy na wymianie wadliwego sprzętu, to chyba MUSI wykorzystać drugą z możliwych dróg - w tym przypadku rękojmi. Możesz bliżej wyjaśnić dlaczego "nic nie musi"?
Na marginesie - to, że