Wpis z mikrobloga

Różowy zamawiał ostatnio sporo ramek na zdjęcia, łącznie coś pewnie z 50 sztuk. Sprzedawca z #allegro opóźniał się z wysyłką, niby dał numer trackingu, który nigdzie nie działał, po tygodniu zadzownił i zapytał się czy wysłać jeszcze raz (bo im się przesyłka zagubiła), powiedziałem, ze tak i dziś paczka doszła. Połowa ramek jest popękanych i wątpie żeby to była wina kuriera, bo były całkiem porządnie zapakowane. Nie było mnie w momencie przyjazdu kuriera, więc żadnego protokołu też nie ma, ja głupi też nie pomyślałem, żeby nagrać rozpakowywanie. Aktualnie, sprzedawca nie odbiera telefonów, wystawiać od razu negatywa czy poczekać do jutra, może odbierze? #pytanie #zakupy
  • 6
zgłaszasz jakos ze towar wadliwy i brak kontaktu ze sprzedajacym, z tego co wiem, działa to całkiem dobrze, kwestia tylko czy aukcja była objęta programem
ps. pomyłeczka, czytaj dokładnie dział ROZPOCZYNANIA SPORÓW TRANSAKCYJNYCH z kupującym