@Obserwator_z_ramienia_ONZ: trzeba tak jechać, by druty były w zasięgu szelek. Wbrew pozorom nie jest to takie trudne. No i ważne, by nie stanąć na zwrotnicy, czy na izolatorze, bo może być problem ( ͡°͜ʖ͡°)
@pawelczixd: 1. Mniejszy koszt infrastruktury niż w przypadku tramwajów 2. Mniejsze zapotrzebowanie na przestrzeń niż w przypadku tramwajów 3. Lepsze przyspieszenie niż autobus 4. Najlepsza zdolność pokonywania wzniesień ze wszystkich miejskich środków komunikacji 5. Tańsze w eksploatacji niż autobusy
@sanderus: niby ta, ale cała gdynia z------a tą trakcją a odporności na korki takich jak tramwaje to to nie ma, więc dla mnie to był fail ze nie poszli w tram tylko w trolejbusy
@pawelczixd: Jakbyś sobie włączył sobie Google Maps, to zobaczył byś jak wygląda Gdynia. Następnie stwierdziłbyś, że jej znacząca większość jest umiejscowiona wzdłuż linii kolejowej i co za tym idzie trasy SKM. Następnie mógłbyś zauważyć, że pozostała część znajduje się na dość wysokim wzniesieniu. I wtedy, zauważasz, że w Gdyni, trolejbusy mają sens.
1. Mniejszy koszt infrastruktury niż w przypadku tramwajów
2. Mniejsze zapotrzebowanie na przestrzeń niż w przypadku tramwajów
3. Lepsze przyspieszenie niż autobus
4. Najlepsza zdolność pokonywania wzniesień ze wszystkich miejskich środków komunikacji
5. Tańsze w eksploatacji niż autobusy
Ale te przecinki w ostatnim zdaniu..