Mam pytanie. Chce zrobić zmienną boolowską która będzie przechowywała informacje do której miałbyby dostęp wszystkie klasy. Jak to zrobić? Jako że nie ma dziedziczenia wielokrotnego w c# to poczytałem o interfejsach. Ale w nich można robić metody a nie zmienne.
@MintajWKwadracie: jestem - dlatego mowie - nie idz ta droga. Wydziel logike aplikacji od prezentacji. Wtedy zniknie wiekszosc problemow (pojawia sie inne ( ͡°͜ʖ͡°)) - ale zdecydowanie nie bedziesz musial robic takich dziwnych rzeczy.
Więc Tak jak mówie chce żeby gdzieś była przechowywana informacja o tym czy użytkownik jest adminem i wtedy w oknie logowanie, menu oraz oknem z testami jeśli użytkownik kliknie na buttom pojawi sie komunikat.
Jak zrobie osobną klasę i nie połącze jej z formatkami dziedziczeniem nie podpowiada mi nic oprócz jakiś testowych intów. Daje Config. i nic mi nie podpowiada - wiec rozumiem że coś
Mam pytanie. Chce zrobić zmienną boolowską która będzie przechowywała informacje do której miałbyby dostęp wszystkie klasy. Jak to zrobić? Jako że nie ma dziedziczenia wielokrotnego w c# to poczytałem o interfejsach. Ale w nich można robić metody a nie zmienne.
Więc Tak jak mówie chce żeby gdzieś była przechowywana informacja o tym czy użytkownik jest adminem i wtedy w oknie logowanie, menu oraz oknem z testami jeśli użytkownik kliknie na buttom pojawi sie komunikat.
Jak zrobie osobną klasę i nie połącze jej z formatkami dziedziczeniem nie podpowiada mi nic oprócz jakiś testowych intów. Daje Config. i nic mi nie podpowiada - wiec rozumiem że coś
Bardzo na szybko, pomijając wszelkie możliwe dobre praktyki :P Chodziło mi tylko o pokazanie motywu z Configiem i przykładową reakcją formatki na niego.