Wpis z mikrobloga

Znowu problemy z zalogowaniem się na konto, tym razem nie tylko z kompa, ale i z telefonu. Z kompa próbowałem już 2 razy (boję się trzeci raz, bo znowu sobie zablokuje konto) mimo, że dane wpisuję poprawne... a z kolei z telefonu po próbie włączenia aplikacji wyskakuje błąd: "Nie udało się pobrać słowników niezbędnych do działania aplikacji" :( widzę, że trwały jakieś problemy z dostępem do kont, ale ponoć miały trwać od północy do 4 :>

Wołam @BankSMART
#banki #finanse #smartbank
  • 6
@BankSMART: czy na pewno? bo dalej nie mogę się zalogować. Czy znowu konto mam zablokowane, bo 2 godziny temu 2 razy próbowałem się zalogować, ale z niepowodzeniem, bo mieliście prace? Teraz spróbowałem trzeci raz i niestety, dalej nie mogę.