Wpis z mikrobloga

#heheszki #pracbaza #szkola
Jestem na praktykach nauczycielskich w gimnazjum znajdującym się w mojej rodzinnej miejscowości. Dziś przychodzę do pokoju nauczycielskiego i mój opiekun praktyk woła od progu, wręczając mi świstek papieru.
-Masz! Zobacz co narobiłeś najlepszego bydlaku!
A tam zwolnienie napisane przez matkę jednego z chłopców, o treści.

Zwalniam mojego syna Przemka ......... z zajęć W-F z powodu zakwasów w nogach.

Ryczeliśmy ze śmiechu do końca przerwy, a zwolnienie zawisło na korkowej tablicy, na której kolekcjonuje się takie michałki. Jest obecnie na podium zaraz za zwolnieniem o treści.

Zwalniam z zajęć W-F moją córkę Anię .......... z powodu problemów z głową.
  • 16
@Veuch: W gimnazjum to już nie są gówniaki, niektórzy z nich są wyżsi ode mnie o głowę. Zrobiłem im jeden trening biegowy bo będą zaliczać bieg na 60 m. Jeden z nich powiedział matce, że jeszcze w życiu tyle nie przebiegł, a gra w piłkę w lokalnym klubie. Klasę mój opiekun dostał w spadku po pani polonistce z roczną podyplomówką z W-F. Są tak zaniedbani, że wierzyć się nie chcę. Motoryka
@krnabrny_brodacz: mimo wszystko 14-16 lat to jeszcze dzieci, trzeba ich wyprofilować już teraz, bo potem będzie ciężko. U nas też były heheszki na WFie i ogólnie wywalone na to (jak dzisiaj o tym myślę to bym sobie sam w łeb dał :D), ale jak pan Piotrek na mnie ryknął żebym sobie jaj nie robił to aż mi ciary po grzbiecie szły. Z drugiej strony minęło niby niecałe 10 lat, ale pewnie
@Masterfcb: Ale wiesz to dzieciaki i gówno się znają, hurr durr niech #!$%@?ą kilka okrążeń po orliku przy 16 stopniach i w krótkich spodenkach.

A potem zdziwienie że zwolnienia z WF, jak to możliwe, że dzieciaki nie chcą chodzić na lekcję na której są tyrane.