Aktywne Wpisy

Tumurochir +327
Jestem po seansie Zielonej Granicy. Przyznam, że trailery tego filmu mnie zniechęciły, a wręcz odniosłem wrażenie że będzie to propagandowe gówno pokroju Smoleńska, tylko w drugą stronę. Jednak po sraczce PiSu w związku z tym filmem postanowiłem się na niego wybrać i bardzo dziękuję PiSowcom za promocję, bo pozytywnie się zaskoczyłem.
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako

BrianEno +114




http://answers.unity3d.com/questions/835737/gameobjects-added-to-canvas-do-not-show-in-game.html
O jaki tryb pracy kamery chodzi?
Mam stworzyć drugą kamerę? Chyba chodzi im o tą samą tylko, żeby widziała warstwę UI?
edit: no i jak zrobić, żeby obiekty były statyczne jak to przystała na UI, bo kiedy wrzucę w canvas kamerę, to nie będą :(
#unity3d
1. Main camera - ustaw culling bez UI, depth musi być mniejsze od UI camera
2. UI camera - culling tylko UI, depth wieksze od main camera, Clear flags na Depth only
3. Gameobject( u mnie Cube) - Layer na UI
4.Ustaw aby UI camera skierowana była na Cube, może byc poza sceną, gdziekolwiek.
5, Wejdź w widok Game i zobacz że wszystko
Można sobie tak dowolnie zmieniać pozycję kamery UI, bo Canvas jest przyczepiony do tej kamery.